Victoria’s Secret: swimwear 2014

Wat was ik blij toen Victoria’s Secret in Nederland kwam, op Schiphol welteverstaan. Een versie achter de douane was er al, maar toen die voor de douane werd geopend werd hij voor iedereen beschikbaar! Helaas is het, net als in Aruba waar ik twee jaar geleden was, een beautystore zonder kleding, lingerie en zwemkleding. De beautyproducten vind ik fantastisch hoor! Ik heb allerlei bodysplashes die ik erg fijn vind en daarnaast ben ik ook fan van de bodylotions. Toch kijk ik ieder jaar weer verlekkert naar al die mooie bikini’s en ik denk dat het dit jaar tijd wordt er eens één te bestellen. Vandaag ga ik als het goed is ook de zomervakantie boeken met mijn vriend, dus ik ben al helemaal in de stemming!

V-wire Bandeau Top Twist Bandeau Top
Jeweled Push-Up Bandeau Top The CloseUp by Victoria's Secret Halter
V-wire Bandeau Top Unforgettable Demi Top
V-wire Bandeau Top Twist Bandeau Top The CloseUp by Victoria's Secret Halter Twist Bandeau Top

Nu alleen nog even hard door bikkelen voor die bikini body!
Welke bikini is jouw favoriet?

5 thoughts on “Victoria’s Secret: swimwear 2014

Laat je een reactie achter? :-)

