Bodieboost #2

En er zit weer een week op! Ik had me vorige week zaterdagochtend gewogen en zondag en maandag vierde ik mijn verjaardag, dus mijn doel van deze week was stabiel blijven! Jarig ben je maar één keer per jaar, en ook al is dat in de tweede week van je dieet, je moet er toch iets moois van maken! Dan maar wat extra sporten!

De rest van de week is weer erg goed gegaan. Ik heb lekker genoten en erg gevarieerd gegeten. Dit kwam vooral omdat ik bijna de hele week thuis was om aan mijn portfolio voor school te werken. Ik zal jullie weer vertellen wat ik heb gegeten en aan sport heb gedaan!

Maandag, mijn verjaardag dus, begon ik met een schaaltje yoghurt. Ik mixte halfvolle banaan/karamel yoghurt met magere yoghurt en dat was best lekker. Ik dronk er een kop thee en een glas water bij. Tussendoor at ik een stuk taart. Ik kon niet kiezen dus ik ging voor een half stuk appelkruimel en een half stuk noga-room vlaai. Ze waren allebei erg lekker! Ik ging uit lunchen, samen met mijn ouders. Ik nam een lekkere witte pistolet met carpaccio. Er zat veel salade bij, oude kaas, dressing, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes. Ik vergat om tussendoor wat te eten want ik was even shoppen en daarna hardlopen, ik liep 6,5 kilometer dit keer, in 40 minuten. Als avondeten at ik aardappel-zuurkool schotel met een stukje rookworst. Erbij at ik wat appelmoes. ‘s Avonds at ik nog een mini puntje bastogne – chocolade/fudge taart om mijn verjaardag af te sluiten!

Dinsdag begon ik met een geroosterde boterham met jam, 1 glas jus d’orange, 1 glas water en een kop thee. Ik lunchte met 2 crackers met kaas, komkommer, honing mosterd en 2 gekookte eitjes en een appel met kaneel. Tussendoor at ik weer een schaaltje gemixte yoghurt. ‘s Avonds at ik rijst met gemixte groenten, gehakt en tomatensaus. Ik liep 4 kilometer hard in 16 minuten. Ik had namelijk niet zoveel tijd, dus ik besloot kort maar snel te lopen!

Woensdag begon ik met twee crackers met jam, thee en water. Ik lunchte met een Italiaanse bol met filet americain, komkommer, peper en zout. Tussendoor at ik een schaaltje yoghurt-mix. Als avondeten at ik gekookte aardappels, met verse sperziebonen met een hamburger en gebakken ui. Als avondsnack nam ik een peer in stukjes gemixt met wat gedroogd fruit.

Donderdag at ik een schaaltje van mijn yoghurt mix, dronk thee en water. Tussendoor at ik een krentenbol. Ik lunchte met bananenpannenkoekjes (1 banaan + 2 eieren + kaneel + cacao+ honing) met aardbeienjam en dronk weer thee. Tussendoor dronk ik thee met een plakje ontbijtkoek en ik dineerde met aardappel anders met salade en een kipschnitzel.

Vrijdag ging ik shoppen met mijn moeder, en we hebben dus flink wat gelopen! Ik ontbeet met een schaaltje vanille kwark. Ik lunchte met een broodje rosbief met remouladesaus bij de Hema, ik dronk er een coca cola light bij. Als avondeten at ik rijst met ajam paniki, sajoer groenten en een handje kroepoek. Het was heerlijk! ‘s Avonds dronk ik een glas ijsthee en ik verraste mijn vriendje met een chocoladefondue! Ik snoepte er heerlijk van met lange vingers, speculaasjes, aardbeien, banaan en spekjes. Ook mijn vriend vond het super lekker!

Zaterdag was een heerlijk relax dagje. Ik sliep samen met mijn vriend uit en we zaten uiteindelijk pas om half 1 aan ons ontbijtje/lunch. Ik at een schaaltje vanille kwark en een tosti van donker brood met kaas en ketchup. Ik dronk er groene thee bij. Tussendoor at ik een appel en ik dineerde met aardappeltjes, erwten+worteltjes en een gemarineerde steak. ‘s Avonds at ik een handje noten en stiekem ook nog een schaaltje chips.

Zondag begon met een lekker schaaltje vanille kwark met een kop thee en een glas water. Tussendoor at ik een peer. Ik lunchte met een krentenbol en 2 crackers met één gekookt eitje. Ik ging naar een verjaardag en nam hier wat wortel en komkommer en een paar chipjes. De taart liet ik staan! Bij thuiskomst liep ik lekker 5,5 km hard in 31 minuten en ik deed 20 crunches, 20 jumping jacks en 50 squats (ik ben begonnen met een aantal challenges) toen ik weer thuis kwam. Als avondeten at ik een kop verse zelfgemaakte kippensoep met veel groenten erin en 2 pistoletjes erbij. Daarna at ik een schaaltje kwark voor de spiertjes.

De stand
Doel: – 5kg
Deze week afgevallen: -0,3kg
Totaal afgevallen: -1,1kg
Rest doel: -3,9kg

Uiteindelijk dus toch afgevallen! Deze week ga ik er weer heerlijk tegenaan en ik ga voor een maximaal resultaat!

8 thoughts on “Bodieboost #2

  1. Wat een leuke blog heb je! ik kwam toevallig op je blog en ik studeer ook lifestyle op Fontys!🙂 succes met je portfolio!

    Like

  2. Oh wat leuk! Appearance was wel een van mijn favorieten. Ik zit in mijn 3e jaar! Net klaar met stage, volgende week assessment en daarna begin ik al met mijn minor! Ik heb tot nu toe gekozen voor food & appearance, maar het is nog niet officieel🙂 Heel veel succes!

    Like

  3. Bodieboost is geen dieet, maar een lifestyle die juist erg gezond is. Ik heb toch ook niet gevraagd of je ergens aan wil meewerken? Daarnaast houd ik niet zo van spam op mijn blog😉

    Like

  4. Super goed van je, zo’n gezonde levensstijl! Dat zou ik ook eens moeten proberen. Ik heb het de laatste tijd dat ik wat meer probeer te sporten en gezonder te eten. Maar ik hou dat telkens niet lang vol. Misschien komt dat ook wel een beetje door mijn hektische middelbare school leven, haha!
    Leuke blog heb je trouwens;)
    Keep on bloggin’

    Isabella

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s