Vakantie geboekt!

Wat een fijne dag had ik zondag! School ging fijn, heb lekker door kunnen werken, ik had een leuke verjaardag, liep een hele fijne 5,5 kilometer én ik boekte samen met mijn vriend een vakantie!

Vorig jaar boekten we pas in mei, gelukkig hadden we toen wel een geweldig actie te pakken, want anders zijn vakanties al erg duur rond die tijd. Dit jaar vonden we het tijd om eerder te boeken, en met die inpakkers van Harry (van de Sunweb, weet je wel) werd het wel heel verleidelijk. We zagen het hotel, of beter gezegd resort, waar we vorig jaar eigenlijk al heen wilden ook in de lijst staan en de prijs was best wel prima. Zo goedkoop als vorig jaar krijgen we het niet meer (2e persoon €1 euro bij Neckermann), dat realiseerden we ons ook wel, dus dit was een heel goed alternatief.

We gaan weer 8 dagen (die vast weer veelste snel voorbij gaan), deze keer niet naar Griekenland, maar naar Turkije in een plaatsje vlakbij Alanya. Vorig jaar hadden we all inclusive en we besloten daar dit jaar ook voor te gaan. Het resort waar we nu heengaan heeft zelfs ultra all inclusive dus dat gaat echt genieten worden. Vakanties waarin we veel gaan zien die komen nog wel, bijvoorbeeld in city tripjes. Ik droom ervan om later heel veel te zien, bijvoorbeeld Azië en Amerika, maar dat gaat voor nu nog even niet op. Voor nu willen en kunnen we heerlijk uitrusten en een weekje genieten van prachtig weer, lekker eten en drinken, zwemmen, de zon, leuke animatie en elkaar.

We gaan naar Hotel Galeri Resort, een paradijsje wat hiervoor ideaal is. Natuurlijk is dit artikel niet compleet zonder een aantal foto’s.

Wij hebben in ieder geval iets heerlijks om naar uit te kijken! (En pssst, stiekem ga ik in april ook al een week naar Londen met school!)

10 thoughts on “Vakantie geboekt!

  1. Haha hier worden we nou vrolijk van, het ziet er heel goed uit en sinds ik afgelopen jaar in Turkije stage heb gelopen ben ik weg van het land, cultuur, eten & de aardige mensen. Haha

    Like

  2. Pingback: Bodieboost #4 | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

