Bijkletsen #16

Mijn week was druk maar fijn! Even niet elke dag naar kantoor maar gewoon thuis in mijn bedje rustig wakker worden en daarna hard aan de slag voor school. Verder lekker hardlopen, gezond eten en leuke dingen doen ter afleiding. Mijn portfolio heb ik maandag helemaal afgerond en ingeleverd, dus nu is het tijd om mijn presentatie voor te bereiden! Ik heb bijgekletst met vriendinnen en heb een heel fijn weekend (mΓ©t chocolade-fondue) gehad met mijn vriend, zoals ik al vertelde boekten we onze vakantie! Verder plande ik leuke dingen in en had ik nog een afspraak. Wanneer jullie dit lezen ben ik lekker in Maastricht, al sinds gisteravond. Fijn weekje dus!

Image and video hosting by TinyPic
1. Nieuw Nude palletje. Deze is mijn vervanger tot ik ooit het Naked 3 palette in handen heb. Heb hem inmiddels al meerdere malen getest. Super fijn en de kleuren zijn prachtig, en dat alles voor €4,99.
2. Hartjes sweater! Deze heb ik afgelopen vrijdag gekocht! Ik kocht ook nog een mooie beige skinny, een witte trui, een hele mooie blouse en sjaal Γ©n het jurkje wat je later in deze collage terug ziet.
3. Vakantie geboekt, jeeeej!
4. Nieuw horloge, zo blij mee! Deze ga ik jullie nog beter laten zien.
5. Selfie time. Ik was blij want die dag ging ik heerlijk shoppen, mijn vriendje kwam en we gingen chocolade fonduen!
6. I made it!! Eindelijk de 10km hardgelopen. Mijn tijd is niet om over naar huis te schrijven, maar ik heb het wel gedaan.
7. Heeeerlijk eten. Ajam Paniki, Sajoer groenten, witte rijst en kroepoek.
8. Mijn nieuwe jurkje! Met een leren stuk aan de voorkant, een rits aan de achterkant en kraaltjes op de schouders. Zo blij mee!
9. Woehoee, ik keek mijn vakantie foto’s van vorig jaar terug. Ik was na een week Kos en een week Kreta toch best wel bruin. Wat mis ik mijn kleurtje en die fijne zomer!!

Fijn weekend alvast allemaal! X

6 thoughts on “Bijkletsen #16

  1. Dat plaatje van die palmbomen + strand + zee zorgt er echt voor dat ik heel erg verlang naar de zomer! Zeker op zo’n druilerige ochtend als nu :p
    Echt knap dat je 10km hebt hardgelopen!!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

