Nieuw horloge: Oozoo

Al ruim anderhalf jaar droeg ik mijn rosé-gouden (inmiddels meer gewoon gouden) Oozoo horloge met heel veel plezier. Het is echt een prachtig horloge dat bijna overal bij staat. Toch kriebelde het al een lange tijd om daar ook een zilver horloge bij aan te schaffen, en nu was het eindelijk zo ver!

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend een prachtige Zinzi ring waar ik echt enorm blij mee ben, en daarbij vond ik mijn zilveren Ti Sento armband ook wel heel mooi staan. En toen… mistte ik een mooi zilver exemplaar van een horloge om mijn pols. Ik wist dus al meteen wat ik met mijn verjaardagsgeld ging doen! Van mijn lieve opa en oma kreeg ik heel lief een fijn bedrag waarvan ik de horloge heb gekocht. Heel erg bedankt lieve opa en oma!

Ik deed wat research op internet en mijn oog viel meteen op de Oozoo C5725. Ik vond een goede, leuke, uitgebreide en betrouwbare webshop! De Galerie Denekamp heeft naast een webshop ook gewoon een winkel in real-life. (Ze hebben naast horloges ook tassen, kleding, accessoires en woon accessoires) Ik bekeek de webshop uitgebreid, vond ”mijn” horloge, belde even naar de winkel en kreeg een hele aardige vrouw aan de telefoon. Ik besloot het horloge meteen te bestellen, ik betaalde (€59,95) met iDeal en hij kwam de volgende dag meteen al binnen. Hij was heel goed verpakt in een stevig doosje.  Er zat een speciaal pinnetje bij om schakeltjes tussen de band uit te kunnen halen en daarnaast ook een Oozoo garantiekaartje. Een ontzettend fijne service dus, ik ben erg tevreden!

Tijd om mijn horloge te showen!

OOZOO horloge - C5725
Links: bron Rechts: door mijzelf

In het echt is hij nóg mooier. Ik ben er heel blij mee en draag hem met veel plezier. Zo draag ik mijn 20e verjaardag nog heel lang om mijn pols!

Volg mijn blog op Bloglovin’!

6 thoughts on “Nieuw horloge: Oozoo

  1. Pingback: Tip: Xenos | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

