Valentijn: inspiratie

Sommige vinden het onzin, sommige grijpen hun kans om hun lover een dag extra te verwennen (of extra verwend te worden natuurlijk ;)). Ik vind het eigenlijk wel een leuke dag. Vorig jaar ben ik samen met mijn vriend een nachtje naar Breda geweest. We hadden een valentijnsarrangement geboekt (champagne en bonbons op de kamer haha!) en gingen ‘s avonds heerlijk uiteten. We hadden een heerlijk weekendje en we hebben besloten nu ook weer iets leuks te doen. Waarschijnlijk gaan we lekker naar Sanadome in Nijmegen (daar is het altijd badkleding dag en daar hou ik wel van!). Omdat ik er eigenlijk best wel zin in heb om lekker weg te zwijmelen heb ik voor jullie de nodige valentijns-inspiratie plaatjes verzameld.

Cómo preparar una cena romántica

The cutest Valentine's Day gift idea!

How to make a Valentine's Day Cake without a heart shaped pan :: recipe

I love you

Beautiful flowers ! Like me on facebook please 💋😘 | via Facebook

Daydreaming♥ | via Tumblr

candles aromatic

How to make DIY glittered glass jars ~ perfect candle holders!

Chanel

J'adore Fashion ~'s Photos | via Facebook

Lush Haul 💕

candles aromatic

I am radioactive | via Tumblr

keep calm and be free.

Het is allemaal wat overdreven allemaal, maar ach, weer een reden voor een feestje!
Wat zijn jullie van plan met valentijn?

Foto’s: weheartit & pinterest
Volg mijn blog op
Bloglovin’!

5 thoughts on “Valentijn: inspiratie

  1. Leuk dat jullie een nachtje weg gaan, altijd lekker om naar uit te kijken. Wij zeggen ieder jaar: ,,Nee, wij doen niks oké?”. Maar altijd staat er een bos rozen op tafel en doen we iets leuks. Gewoon samen, ook al is dat thuis.

    Like

  2. Oh, wat ‘n leuke ideeën allemaal!!😀 Ik krijg al helemaal zin in Valentijnsdag alleen vind m’n vriend het vooral “commerciële bullshit” :p

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

