Mijn Ebay watchlist

Ebay, ik ben er gek op! Ik heb zo mijn periodes (vooral als ik véél moet doen, véél moet leren en weinig geld heb) waarop ik echt uren kan doorbrengen op Ebay. Ik kom heel vaak hele leuke spulletjes tegen en vaak zijn de prijzen zo laag dat ik me echt niet in kan houden wat te kopen. Ik kocht in het verleden onder andere MAC make-upjes (echte, ik heb goede research gedaan), Rosebud salve, kwasten sets, iPod oortjes, tassen, kleding, sieraden en ga zo maar door.

Ebay heeft de fijne mogelijkheid om spulletjes op een watchlist te kunnen zetten. Ideaal voor als je nog niet zeker weet of je iets wel wil of als je bijvoorbeeld even geen geld heb. Vandaag show ik jullie mijn watchlist op dit moment.

Click here to Enlarge
Prachtige oorbellen, ongeveer €5,00
Je kunt ze vinden als je zoekt op fashion women flower water dangle earring


Rosebud Minted Rose lipbalsem voor €6,00 inclusief verzendkosten
Deze lipbalsem is te vinden wanneer je zoekt op Rosebud salve minted rose

Click here to Enlarge
Oogschaduw palette voor ongeveer €10,00 inclusief verzendkosten
Voor dit palette zoek je op 28 neutral palette


Kwastensetje voor €5,40 inclusief verzendkosten
Zoeken kan op make-up cosmetic Make up Brushes Set


Statement necklace voor €3,90 inclusief verzendkosten
Zoek hiervoor op Hot selling mixed style chunky choker necklace

CHIC Punk Rock Studs Button Solid Color See Through Chiffon Blouse WF-3653

CHIC Punk Rock Studs Button Solid Color See Through Chiffon Blouse WF-3653
Donkerblauwe blouse met studs (replica van Zara) voor €8,00 inclusief verzendkosten
Je kunt hem vinden als je zoekt op CHIC punk rock studs button chiffon blouse


Dit leuke haarbandje kost ongeveer €1,50 inclusief verzendkosten
Je vind hem makkelijk wanneer je zoekt op Sweet metallic rose headband


Hoesje voor je telefoon en portemonnee in één. Voor maar €6,00
Zoek hiervoor op Evelope wallet purse skin cover.

Ik heb expres geen linkjes toegevoegd omdat veiligen/aanbiedingen vaak aflopen en je het product dan niet meer kan vinden. Vaak worden producten echter opnieuw aangeboden, bijvoorbeeld door andere verkopers en op deze manier hoop ik dat jullie alle spulletjes makkelijk kunnen vinden!

Ben jij ook een Ebay fan?

8 thoughts on “Mijn Ebay watchlist

  1. Wauw die portemonnee is wel heel tof! Ga toch eens kijken of het me lukt iets op ebay te bestellen, ben alleen bang dat dat niet bij die portemonee blijft :p

    Like

  2. Ik ben een gigantische ebay fan en ben altijd opzoek naar de leuke en goedkope dingetjes! Wil ik iets kopen.. ik kijk altijd eerst op ebay of het er goedkoper te vinden is (vaak wel). Tip: het ‘show je laatste ebay aankoop’ forum van girlscene. Daarin laat iedereen zien wat hij of zij leuk vindt en/of heeft gekocht. Hierdoor vind je zelf ook weer leuke dingen :D!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

