Bijkletsen #17

Weer een weekje thuis aan school gewerkt en leuke dingen gedaan! Dit ritme bevalt me wel, zeker beter dan de 40 uur stage waar mijn leven de afgelopen vijf maanden grotendeels door beheerst werd.

Woensdag ging ik heerlijk naar Maastricht, quality time met mijn vriend en lekker uiteten, donderdag ochtend ging ik weer naar huis en had daar een school-dagje. Vrijdag werkte ik ook aan school, zaterdag werkte ik de hele dag en daarna kwam mijn vriend weer. Heerlijk chill avondje en bijkomen van de kou die dag! Zondag sliepen we fijn uit en gingen we even naar mijn opa en oma wat heel gezellig was. Maandag werkte ik weer aan school en dinsdag ging ik heerlijk op pad met mama. Ik kocht cadeautjes voor haar verjaardag en we gingen lekker samen lunchen. Gister was mijn moeder jarig en we hadden een heel fijn dagje met veel visite. (en een taartje :-))

Vandaag is het alweer donderdag en ik bereid me voor op mijn assessment van morgen. Na mijn assessment is mijn hoofdfase afgesloten en ik begin dan aan mijn afstudeerfase. Spannend! Duimen jullie allemaal voor mij?

Image and video hosting by TinyPic
1. Nog een foto van Happy Italy, ik was daar vorige week dinsdag uiteten met vriendinnen!
2. Verse ananas, yum!
3. Maastricht. Ik ben zo gek op die stad!
4. Naked 3 palette gewonnen op wearefashion !! Zoooo blij.
5. En dat was aan mijn gezicht te zien. Foto’s en review van het pallet volgen natuurlijk wanneer hij binnen is!
6. Opwarmen met een hรฉle grote kop thee. Ik moest zaterdag de hele dag buiten werken (enquรชteren) en ik had het ZO koud. Ik heb het de hele avond niet meer warm gekregen, zelfs niet na een warme douche en een kleedje op de bank.
7. Hardlopen! Mooi uitzicht zo in de polder, alhoewel ik het veel fijner vind om in de stad hard te lopen.
8. Cadeautjes van oma! Mijn lievelingschocolade en lekkere thee.
9. Nog een lekker gezond snackie. Het is een banaan in plakjes met honing en kaneel. Daarbij gojibessen, krenten, incabessen, kokos, gedroogde ananas, gedroogde papaya en een verdwaalde amandel.

Vrijdag is het weer date night en daar heb ik zin in! Zondag ga ik samen met een vriendin helpen op de opendag van school. Altijd heel leuk, en natuurlijk lekker verdiend!
En jij, al plannen voor het weekend!?

4 thoughts on “Bijkletsen #17

  1. Wat gaaf dat je dat palette hebt gewonnen!! Heel veel plezier ermee!๐Ÿ™‚
    Ik vind Tony’s chocolade ook heerlijk๐Ÿ™‚
    Mijn weekendplannen: Morgenavond gezellig koken met m’n vriend en vrienden opzoeken๐Ÿ™‚

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

