Mijn zilveren sieraden

Een tijdje geleden maakte ik al een post over mijn favoriete sieraden. Nu draag ik mijn sieraden weer heel anders, doordat ik een aantal nieuwe dingen heb. Alle sieraden die ik nu draag zijn zilver en ik ben er erg blij mee. Het staat overal bij en het maakt alles net wat chiquer. Ik zal mijn rosΓ© gouden horloge en accessoires over een tijdje ook wel weer gaan dragen denk ik, maar nu ben ik hier even zo blij mee dat ik het gewoon elke dag zo draag. Het enige wat nog wel eens veranderd zijn mijn oorbellen!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Horloge – Oozoo
Armband – Ti Sento
Ring – Zinzi
Oorbellen – Het zijn parels, maar waar ik ze vandaan heb, weet ik niet meer!

Welke sieraden dragen jullie dagelijks?

8 thoughts on “Mijn zilveren sieraden

  1. Leuk om te zien wat je voor sieraden draagt! Ik draag in ieder geval altijd mijn ring, Mi Moneda ketting en horloge of armband (een van de twee, vaak vind ik het een beetje tooooo much).

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

