Sleek

Wanneer je een make-up liefhebber bent ken je het merk Sleek vast wel. Het is een prachtig merk wat ook nog eens budget is. De verpakking zien er professioneel uit en de producten zelf zijn erg goed. Ik heb er al een hele fijne blush van gehad, die helaas is gesneuveld en heel veel goeds over het merk gelezen. Nu ik weer helemaal into de make-up ben, heb ik even een kijkje genomen in het huidige assortiment van Sleek. Daar werd ik blij van, mijn portemonnee iets minder. Wat een mooie producten zeg.

Image and video hosting by TinyPic

Blush by 3 (dit is Pink Lemonade) €12,95
I-divine palette (dit is Oh so special) €9,99
Pout polish €5,50
Glo (dit is Peach shimmer) €9,91
Finishingpowder €9,99
Face form (dit is light) €13,00

Al deze producten zijn te koop bij de Nederlandse webshop Alice&Jo, de prijzen heb ik ook daar vandaan. Je kunt de Sleek daarnaast bijvoorbeeld ook vinden via Ebay. De verpakkingen doen me een beetje aan NARS denken, hebben jullie dat ook?

3 thoughts on “Sleek

Laat je een reactie achter? :-)

