Shoptegoed gewonnen: mijn bestelling!

Woew, ik heb alweer een prijs gewonnen! 1,5 week geleden vertelde ik jullie al dat ik het Naked 3 palette van Urban Decay had gewonnen (helaas is deze nog steeds niet binnen) en afgelopen zaterdag kreeg ik weer een héél leuk mailtje! Ik heb namelijk 50 euro shoptegoed gewonnen bij Sans Online via de blog van Marieke. Ik ben er echt ontzettend blij mee!

Ik was toevallig zaterdag middag even in de stad en zag bij de Vero Moda een hele mooie blouse voor de zomer, met oranje bloemen. Ik heb niet zoveel kleurige items en voor €10,00 dacht ik, ik neem hem mee! Toch deed iets mij besluiten hem niet te kopen en daar baalde ik thuis heel erg van, toen ik mijn mail opende en las dat ik 50 euro shoptegoed had gewonnen ging ik natuurlijk meteen naar de webshop en ja hoor! De blouse was hier te koop voor maar €5,00. Ook deze ging natuurlijk meteen in mijn winkelmandje. (In het echt is hij wel echt stukken mooier dan hij op de foto overkomt!) Marieke had zelf ook een bestelling gedaan en daarin zag ik erg leuke dingen. Ik besloot twee van die items ook te bestellen en nog eens even rustig verder te kijken.

Uiteindelijk zijn deze items het geworden:
Image and video hosting by TinyPic
Bouclé jasje in donkerrood van Only,€20,00
Jurkje van Object, €20,00
Rok van Vero Moda, €10,00
Blouse van Vero Moda, €5,00

Ik ben heel erg benieuwd hoe alles zit! Daar ga ik jullie natuurlijk van op de hoogte houden. De blouse zat in ieder geval erg mooi dus dat is sowieso een goede koop!
Wat vinden jullie van mijn bestelling?

3 thoughts on “Shoptegoed gewonnen: mijn bestelling!

Laat je een reactie achter? :-)

