Living inspiration

Hoewel ik nog heel erg geniet van het in een studentenhuis wonen en het studentenleven kan ik ook al dromen over de toekomst. Het lijkt me heerlijk om een eigen plekje te hebben, misschien zelfs wel met mijn vriend. Op dit moment is dit nog niet aan de orde hoor maar in een paar jaar kan natuurlijk veel gebeuren. Ik vind het heerlijk om na te denken over de toekomst en ik ben dan ook gek op het brainstormen en inspiratie opdoen qua interieur.
Omdat ik nog wat vrije tijd heb voor mijn minor begint ben ik weer fijn aan het Pinteresten geweest en ik heb weer de nodige mooie beelden verzameld. Natuuuurlijk kon ik het niet laten deze met jullie te delen.

NIB Hjemme magazine, The living room of Lene Rosseland Sømme of Sommerjenten

olohuone_sohva_.jpg 1,002×1,600 pixels

Ikea LACK shelving.  I love the staggered shelves here.  Thinking maybe put the fabric bins in the closet after all, shake up the shelving in the room like this and put craft supplies in nifty containers there instead.

Make your fairytale dream come true with these ikea hallway lights - Sounds like an ad to me!

In love with this bedroom look! #homedecor

Love the color and I so need to paint the crown moulding in my bedroom white.

Update Your Hardware

Al deze foto’s zijn te vinden op mijn Pinterest.

Deze foto’s maakte in augustus bij Ikea. Ik vond dit zo’n leuk, klein en gezellig ”appartementje” en deze is me altijd bijgebleven. Zo zie ik mezelf wel wonen🙂

Vind jij het ook zo fijn om te dagdromen over de toekomst?

6 thoughts on “Living inspiration

  1. Ik vind het ook heerlijk om te dromen over de toekomst, en dan met name het hebben van een eigen huisje ^^ Echt prachtige foto’s heb je verzameld🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

