Mijn nieuwe jurkje!

Ik vertelde al dat ik vorige week vrijdag lekker geshopt had, een aantal dingen zagen jullie al voorbij komen in bijvoorbeeld mijn bijklets artikeltjes. Mijn jurkje had ik nog niet aan jullie laten zien en dat wil ik toch even doen!

Het is een zwart jurkje, het is geen bodycon jurkje maar een recht model. In het midden zit een leren stuk wat ik erg mooi vind. Op de schouders zitten hele mooie kraaltjes en achter op de rug een lange rits. Het jurkje was €39,95 en is van het merk ”drole de copine, paris”. Nooit van gehoord.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ik kocht hem bij Funny Fashion, een verschrikkelijke naam voor een winkel waar ik eigenlijk ook helemaal niet van houd. Ze hebben veel van die ”markt” achtige spullen. Met die jurkje ben ik natuurlijk wel héél blij, ook omdat ik er niet zoveel mensen in zal zien als in bijvoorbeeld een H&M of Zara jurkje. Daarnaast is de stof lekker dik en hij zit ook erg fijn.

Ik wil er binnenkort een outfitpost mee maken, maar daar ben ik nog niet zo in thuis. Maar, ik ga het proberen! Het jurkje lijkt op deze foto’s echt enorm trouwens. Dit komt omdat ik de foto’s een beetje van onder heb gemaakt. Daarom nog even een slechte kwaliteit Instagrammetje voor het idee:

What do you think?

6 thoughts on “Mijn nieuwe jurkje!

  1. Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar de outfitpost, want op de laatste foto is het niet echt duidelijk hoe het jurkje staat. Ben benieuwd!πŸ™‚

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

