River Island: outfits

Op één of andere mysterieuze manier kwam ik weer eens op de River Island online shop terecht. En wauw. Ze hebben hele mooie dingen op dit moment! Helemaal mijn smaak. Ik heb een aantal outfits samengesteld, met items die ik mooi vind. Natuurlijk kan ik het niet laten deze met jullie te delen!

Het is één winterse outfit, ééntje voor de lente en één is echt zomers. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: can’t wait till it’s summer again!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Wat vinden jullie van de outfits?

PS: Morgen begint mijn nieuwe minor! Vorige week heb ik een intake test gedaan en morgen beginnen mijn echte lessen. Spannend én leuk. Ik heb er zin in!

Volg mijn blog via Bloglovin’!

5 thoughts on “River Island: outfits

Laat je een reactie achter? :-)

