Hema tip!

Misschien had je het al gemerkt, maar Hema wordt steeds hipper. Ze hebben ontzettend veel leuke spulletjes. De sieraden en stationary zijn favoriet, maar de laatste tijd hebben ze ook steeds meer leuke kleding! Ik zag deze keer echt een ontzettend mooi jasje voor maar… ā‚¬19,00! Mijn maat is op dit moment helaas uitverkocht, maar ik heb een reminder ingesteld en wanneer hij voorradig is ga ik hem meteen bestellen!

Image and video hosting by TinyPic
Deze twee zijn mijn favoriet! Vooral de linkse zou ik erg graag willen. Het is zo’n fris en zomers jasje wat heel je outfit kan opfleuren!

Je kunt ze naast in de winkel kopen ook bestellen op de webshop van Hema: www.hema.nl.
Ik heb hier wel vaker op besteld en het is heel handig! Je kunt de spulletjes in een winkel vlakbij laten bezorgen, dat is gratis. Je kunt ze ook gewoon thuis laten bezorgen, wat heel snel gaat, hiervoor betaal je wel wat verzendkosten!

5 thoughts on “Hema tip!

  1. Oeh, ben benieuwd! Ik heb inmiddels het jasje met bloemen en die met streepjes heb ik in een winkel in de buurt weg laten hangen dus die ga ik morgen ook nog ophalen, haha!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

