Bijkletsen #19

Zoals ik in mijn vorige diary vertelde was ik vanaf donderdag in Maastricht. Daar had ik lekker rustige daagjes. Vrijdag ging ik even de stad in, waar ik wat rond keek en samen met mijn vriend na zijn les wat dronk en at bij La Place. ‘s Avonds stapten we in de trein en gingen we naar mij thuis, waar we een filmpje keken en lekker vroeg gingen slapen. Zaterdag keken we natuurlijk naar de Olympische Spelen! Zondag ging ik eerst heerlijk winkelen met een vriendin en ‘s avonds gingen ik samen met haar en nog een vriend heeeerlijk uiteten! Het was zo leuk en gezellig!

Maandag was ik nog vrij en ik werkte aan mijn blog en schreef teksten voor een website (bijbaantje), ondertussen keek ik tv en lag ik op de bank want ik was helaas ziek. Dinsdag en woensdag waren mijn eerste twee dagen van mijn minor en het beviel super goed! Vanmiddag ga ik naar mijn studentenkamer en morgenvroeg heb ik nog een ochtendje les.

Image and video hosting by TinyPic
1. courgette soep, lekker 2. het hotel waar ik in de zomer heen ga, can’t wait 3. granaatappel!
4. uit lunchen, heerlijk tomatensoepje 5. wauw 6. ik vond deze leuke foto van ons in Disney
7. vind ik nou ook! 8. dromen mag, toch? 9. i need notitieboekjes, altijd, overal. deze zijn fijn!

‘s Avonds ga ik heerlijk genieten van een Valentijns etentje en avondje met mijn lieve vriend. Ik heb nog wat cadeautjes voor hem, dus ik hoop dat hij ze leuk vind! Zaterdag avond ga ik lekker op stap met vriendinnen en zondag ga ik weer lekker relaxen. Top weekend dus! Jullie al plannen?

3 thoughts on “Bijkletsen #19

  1. Ja hoor! Alhoewel ik er niet te veel over kan vertellen. Een collega van mijn oude stagebedrijf is bezig een grote website op te starten en daar schrijf ik nu teksten voor als bijbaantje en om mijn portfolio te vergroten! Wanneer de website live is zal ik hier nog wel een artikeltje aan wijden denk ik!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

