Hotspot: The Talk

Al eerder deelde ik een eet-hotspot met jullie, hier reageerden jullie erg enthousiast op. Omdat ik nu zelf ook weer héél enthousiast ben over een restaurant besloot ik deze opnieuw met jullie te delen!

Ik en mijn vriend besloten dat we lekker wilden uit eten op Valentijnsdag, in Tilburg. Waar wisten we nog niet, dus ik ging op zoek. Al gauw kwam ik terecht bij The Talk, wat ik al kende van de lekkere bordjes brood en wijntjes op het terras en de goddelijke cheesecake. Ik besloot te reserveren en omdat ik toch bezig was besloot ik mee te doen aan hun Valentijns tag-actie. Via Facebook moest je je valentijn taggen en één van die stelletjes zou een gratis etentje krijgen. Sounds good, he?


Bron: Facebook the Talk

14 februari, Valentijnsdag! Ze hadden een speciaal menu samengesteld voor €19,95 per persoon. Super betaalbaar dus. Je mocht met zijn tweeën 3 voorgerechtjes van de kaart kiezen, allebei een hoofdgerecht en samen weer 3 nagerechtjes. En ik zeg je, kiezen is lastig want er staan dus alleen maar lekkere dingen op de kaart!


Bron: Facebook the Talk

Wij gingen voor lekker brood, uiensoep en gamba’s in knoflookolie uit de oven als voorgerechten. Alles was ontzettend lekker en smaakvol. Als hoofdgerecht koos mijn vriend voor de mixed grill en ik voor de saté. Al het vlees was ontzettend mals, de salade die erbij zat lekker en ook de frietjes smaakten goed! We kregen er ook echt veel, jummie.
Toen was het tijd voor de nagerechten, mijn favoriet. Ik ben echt een zoetekauw, maar mijn vriend juist niet. We kozen dus voor het kaasplankje, cheesecake en brownie. De kaas was lekker maar de cheesecake en brownie NOG lekkerder. Bij het nagerecht kregen wij ook een enveloppe, wat bleek. We hadden gewonnen! Ontzettend mega leuk. Wat ik heb genoten zeg!!

Image and video hosting by TinyPic
DE cheesecake. Foto door mijzelf gemaakt, in de zomer op het terras!

Natuurlijk is het niet elke dag valentijn, maar alle gerechtjes kun je ook op gewone dagen bestellen. Het is erg leuk en gezellig ingericht en de bediening was héél vriendelijk en leuk! Naast de gewone kaart hebben ze ook iedere dag een daghap voor €6,50 die je kunt vinden op de site. Naast uiteten kun je er ook heerlijk brunchen (op zondag), lunchen en borrelen. Ook het terras is namelijk erg mooi (en verwarmd! Met terrasverwarmers en fleecekleedjes!)

Ik ga er snel weer eten want het was echt heel lekker! Mocht je lekker en betaalbaar willen eten, dan is The Talk mijn grootste aanrader!

5 thoughts on “Hotspot: The Talk

  1. Het klinkt echt super goed en het ziet er ook echt heel gezellig uit! Helaas woon ik helemaal aan de andere kant van Nederland, maar als ik een keer in Tilburg ga ik er zeker langs!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

