The boyfriend tag

Iedere keer zie ik hem weer voorbij komen op blogs en toen ik hem deze keer bij Stephanie zag, besloot ik het gewoon eens aan mijn vriend te vragen! Ik schoof de vragenlijst onder zijn neus en hij begon meteen te typen! Hij vond het heel leuk om te doen en ik vond de antwoorden heel leuk om te lezen. Bij deze deel ik hem graag met jullie🙂

Image and video hosting by TinyPic
Kreta, zomer 2013.

1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
R:  Flikken Maastricht, eigenlijk wel alle Nederlandse series, anders een Nederlandse romcom
S: Klopt helemaal! Al vind ik heel veel films leuk.

2. Noem iets wat ze niet lust.
R: Tomaten
S: Klopt ook. Al lust ik ze alleen niet als ze rauw zijn. Vind die structuur zo vies. Verder lust ik geen bier, iehh.

3. Jullie zijn uit eten, wat besteld ze te drinken?
R: Cola light
S: Ja, bijna altijd! Soms bestel ik een wijntje, maar cola light vind ik lekkerder bij mijn eten.

4. Wat is haar schoenmaat?
R: 39
S: Meestal wel, soms ook 40.

5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
R: Nagellak of make-up
S: Jaaa, en kleding. Maar vooral make-up inderdaad.

6. Wat is haar favoriete broodje?
R: Chocoladebroodje
S: Ik denk dat hij de chocoladecroissant van La Place bedoeld. Die vind ik inderdaad super lekker! Maar een lekkere hard broodje met filet american of een stokbroodje gezond vind ik ook heel lekker. Of mijn zelfgemaakte kaneelbroodjes. Mmm.

7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
R: Chocoladekoekjes
S: Ja die grote, van AH to go. Die zijn zo lekker!  Toevallig heb ik er net nog een op, toen we op het station waren. Niet zo gezond he? Verder ook kwark, naturel of in allerlei smaakjes en fruit, maar dat eet ik ook elke dag!

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?
R:Yoghurtontbijtje
S: Jaaa klopt. Dit eet ik eigenlijk elke dag, behalve in het weekend. Dan maken we altijd lekkere uitgebreide ontbijtjes voor elkaar. Maar door de weeks kan ik niet zonder mijn yoghurt / kwark hoor.

Image and video hosting by TinyPic
Feestje, zomer 2012.

9. Wat is haar favoriete muziek?
R: House, top 40
S: Yes, ik houd van allerlei muziek. Ligt er vooral aan in welke stemming ik ben.

10. Wat is haar favoriete sportteam?
R: Ajax
S: Mijn papa is een echte Ajacied en zoals dat hoort, ben ik er dus ook één haha. Daarnaast vind ik alles waaraan we als Nederland meedoen leuk!

11. Welke kleur hebben haar ogen?
R: Bruin/groen
S: Hij speelde vals want hij typte eerst alleen bruin in. Mijn ogen zijn helemaal niet bruin. Grijs/groen/blauw achtig.

Image and video hosting by TinyPic
Kerst 2013

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
R: Gamen
S: Haha, dat vind ik niet zo erg hoor. Vind het alleen niet zo leuk als ik er bij ben. Die potjes duren zo lang.


Samen uiteten doen we zó graag.

13. Waar is ze geboren?
R: Rosmalen
S: Klopt, ik ben thuis geboren.

Image and video hosting by TinyPic
Disney, 2013.

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
R: Monchoutaart
S: Mmm, ja die vind ik wel heel lekker. Maar wij maken die op elke verjaardag omdat iedereen hem zo lekker vind en nu vind ik hem een beetje saai geworden. Door mij maar een lekkere cheesecake.


Dé monchou taart haha. Dit was vorig jaar op de verjaardag van opa, in Maart 2013.

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
R: Kunstschaatsen, ballet, tennis, fitness
S: Ja klopt, kunstschaatsen het langst. 8 jaar ongeveer. Wat was dat een leuke sport, die mis ik nog steeds! Ook heb ik nog aan streetdance, paardrijden en volleybal gedaan.


Vorige week tijdens een avondje stappen haha, krachtpatser ben ik he?

16. Wat zou ze uren kunnen doen?
R: Mij kusjes geven/kleren uitzoeken op internet/shoppen
S: Haha true! En gezellig kletsen met vriendinnen, feesten, bloggen, luieren, zonnen, eten haha.

17. Wat voor een uniek talent heeft ze?
R: Ze is ontzettend lief en weet dat altijd over te dragen
S: Aaaaah lief!!


Valentijn dit jaar. Inclusief hartjesballonnen, kaarsjes, champagne, aardbeien en rozenblaadjes!

18. Hoelang zijn jullie al samen?
R: 15 maanden en 19 dagen
S: Haha, officieel wel ja, maar we zijn al meer dan anderhalf jaar samen eigenlijk. En we zijn van plan daar nog heeeeeeel wat maandjes bij op te gaan tellen.

Hij kent me best goed, he?
Wat was dit leuk om te doen zeg! Mocht je de tag ook willen doen, dan mag je hem natuuuurlijk overnemen! (Ook leuk om te doen als je geen blog hebt :))

5 thoughts on “The boyfriend tag

  1. Wat lief dat je vriend dat heeft ingevuld! Zie mijn vriend dat nog niet doen, haha. Lieve foto’s ook van jullie samen. Veel geluk voor de toekomst❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

