H&M Spring

Ik klaagde eerder over de somberheid (veel donkere kleuren en saaie modellen) van de nieuwe collectie van H&M. Op dit moment zijn er weer heel veel nieuwe dingen binnen gekomen en ik heb heel veel zin om te shoppen voor het voorjaar. Dat komt natuurlijk door dat fijne zachte weer met die knalblauwe lucht en die zon die lekker schijnt. Ik heb weer een mooie wishlist opgesteld die ik natuurlijk graag met jullie deel.

Image and video hosting by TinyPic

Blauwe blouse €19,95
Gestreepte blazer €39,95
Jas €49,95
Bikini top €14,95, bikini broekje €9,95
Sjaal €5,95, Tas €14,95
Enkellaarsjes €49,95, Blouse €24,95
Riempje €4,95, Kettinkje €2,95, Sneakers €39,95

Ik ga mijn geldboompje nog maar eens water geven denk ik ..

6 thoughts on “H&M Spring

Laat je een reactie achter? :-)

