Bijkletsen #20

Week 20! Dat betekend dat ik al 20 weken iedere dag een nieuwe blogpost online zet, om 07.00 uur ‘s ochtends. Daarvoor blogde ik natuurlijk ook al regelmatig, de ene keer wat meer dan de andere, maar alles bij elkaar toch al twee jaar. Nu blog ik dus 20 weken, 5 maanden al! Dat betekend ook dat ik in die weken dus 140 blogposts online heb gezet, echt heel erg veel als ik daar zo over na denk. Het kost veel tijd maar ik vind het super super leuk en ik doe het dus heel graag. Ik zit nog steeds vol met inspiratie en ik blijf lekker doorgaan met schrijven!

Vandaag heb ik weer een diary voor jullie!

Image and video hosting by TinyPic

1. Vorige week kocht ik een verse ananas en zo had ik 3 dagen een heerlijk schaaltje! Super lekker sappig, zoet en gezond.
2. Mijn Naked 3 palette kwam binnen zoals jullie al konden zien in de aparte blogpost daarover. Ik ben er héél blij mee!
3. Mijn favo nagellak in de winter. Donkerrood, met een mooie shiny topcoat. Ik gebruik die van Ciaté, erg fijn.
4. Deze foto plaatste ik op Valentijnsdag. Hier waren we samen op vakantie in Kreta, wat was dat een super vakantie!
5. Ik zorgde voor een ultra cliché valentijn: hartjesballonnen, rozenblaadjes, champagne, aardbeien, kaarsjes… gelukkig vond mijn vriend het leuk!
6. MMMM, heerlijk koffie/kaneelbroodje gemaakt door mijn lieve oma.
7. Valentijnskoekjes van de Hema, ze waren echt heel erg lekker!
8. Op stap met mijn lieve vriendinnen. Wat was het een leuk avondje.
9. En een rondje hardlopen om al die lekkere dingen te compenseren. Ik liep 5 kilometer en het ging heel lekker. Ik wil meer! Helaas ben ik nog steeds niet van mijn heupblessure af, sterker nog: het doet nog veel meer pijn nu..

Ohja! Ik heb gister Londen geboekt met mijn groepje van de minor. Ik ga onze plannen zo snel mogelijk met jullie delen!

Dit weekend ga ik naar de verjaardag van de opa van mijn vriend, lekker relaxen en een avondje drankjes drinken met mijn vriendinnen: zin in!!

2 thoughts on “Bijkletsen #20

  1. Ik ben het eens met Stacey: Je hebt een leuke blog ja ^^! En wat supertof Londen, ik ga ook dit jaar naar Londen (een dagje met vriendlief met zo’n boottocht), ben benieuwd wat je plan is :D! Geniet van je weekend!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

