Let’s go to London!

Finally! Ik ga Londen bezoeken. Dat wil ik al heel lang maar het komt er steeds niet van. Zoals veel van mijn lezers wel zullen weten doe ik op dit moment de minor Engelse taal & cultuur ennn een deel van de minor is een tripje van 4 dagen naar Londen. 22 april is het zo ver en het leuke is dat we bijna alles hebben mogen regelen en boeken.

London is always a good idea.

Er zitten een aantal vaste dingen in het programma, maar ook heel veel ”gaps” zodat je zelf dingen kunt gaan ondernemen. I like! Wel moeten we deze van te voren allemaal invullen, maar met vier meiden in een groepje is dat geen moeite. Ik deel dan vandaag ook ons voorlopige plan met jullie.

We gaan 22 april per trein, vanaf Maastricht, via Parijs naar Londen. Dit is het goedkoopst en ook relatief snel. We zijn er ongeveer na 4,5 uur en je stapt dus midden in het centrum uit, wat veel fijner is dan op een vliegveld op 45 minuten treinen van het centrum uitkomen. Daarnaast mag je in de trein gewoon 20 kg bagage meenemen en bij je houden wat ik echt top vind.

Untitled
Trafalgar square

Ik heb er heeeel veel zin in! We hebben voor de eerste dag een meeting op Trafalgar square gepland staan voor een groepsfoto. De rest van de dag hebben we vrij. ‘s Middags staat er een shopsessie op Oxfort/ Regentstreet op de planning. Vind ik niet erg. ‘s Avonds gaan we lekker eten en wat sightseeing doen.

10 Free Things to Do in London | BootsnAll Travel Articles
Borough Market

Dag 2 bestaat uit lekker ontbijten en om 10 a.m. een tour over Borough Market. ‘s Middags gaan we naar the tower of London. De avond hebben we vrij en we gaan waarschijnlijk kijken voor een theatervoorstelling/musical/concert. En lekker eten natuurlijk. Een pubje kan ook geen kwaad.

Camden Town, London | via Tumblr
Camden town

Dag 3 hebben we ‘ s ochtends vrij gepland. Goed idee, toch, wanneer je aan die pub van de avond ervoor denkt. Wel willen we naar Camden Town. ‘s Middags hebben we een class activity, die nader te bepalen is met achtereenvolgend een lekker maaltje en een avondje pubben met de klas.

Dag 4 hebben we vrij! We weten nog niet precies wat we dan gaan doen dus als je suggesties hebt, graaaaaag!!

πŸ’•

Ik kan niet wachten! Heb er nu al zin in. Ik ga lekker veel victoria’s secret inslaan want ik wil nieuwe sportspullen en mijn bodysplashes en bodylotions zijn niet genoeg om de zomer mee door te komen. Daarnaast natuurlijk forever21, primark, topshop en al die dingetjes. I’m going to shop till I drop!

Bron foto’s.

10 thoughts on “Let’s go to London!

  1. Oh heerlijk! Jaloers hier! Ik vind de trein ook altijd handiger. En als je drie maanden van tevoren boekt ook veel goedkoper. Shoppen in Londen, lekker veel Urban Decay make-up kopen, dat heb je hier niet meer. (als je ervan houdt tenminste). Verder lekker neuzen in de Disney en M&M winkel. Weer even lekker helemaal kind zijn.

    Like

  2. London is always a good idea, indeed! Ik hou zo veel van Londen! Wat leuk dat je zoiets met je minor groepje doet! 1 tip: vermijd de primark op oxfordstreet op vrijdag en zaterdag! Dat is echt een ware hel!

    Like

  3. I love Urban Decay!! Niet eens aan gedacht dat ik dat daar kan kopen. Misschien kan ik beter meteen gaan sparen haha. De trein lijkt me ook gewoon een leuke ervaring dus ik ben blij dat we geboekt hebben. Dankjewel voor je leuke tips!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

