Spring is comming: my Esprit favourites!

Al eerder vertelde ik jullie dat ik vroeger veel Esprit droeg, maar er nu eigenlijk gewoonweg niet aan denk om er te gaan kijken. Mijn moeder is al de hele winter opzoek naar een crème kleurige trui van Esprit die ze eens bij van Tilburg heeft gezien. Ze wilde hem graag maar kon hem nergens vinden, tot ik aan de online shop dacht. Ik ging even voor haar kijken, dacht ik. Ik kwam terecht op de esprit homepage en ik kan je vertellen: ik werd er meteen hebberig van! Naast de trui die mijn moeder zocht (in de sale!) vond ik ook allerlei hele mooie items voor de lente die er toch echt aan zit te komen.  Ik heb, zoals ik wel vaker doe, mijn favorieten geselecteerd. Wat een ontzettend mooie dingen hebben ze toch.

Image and video hosting by TinyPic

De rosé gouden sieraden vind ik erg mooi in combinatie met zomerse kleurtjes zoals het roze wat in de tas terug komt en dat combineert dan weer mooi met mooie lichte neutrale kleuren.  In zo’n outfit zie ik me al helemaal lopen wanneer het (hopelijk) binnenkort wat warmer wordt.

Ik vind het dan super fijn om een vest te dragen, ’s ochtends wanneer het nog fris is. Deze doe je makkelijk uit en stop je in je tas. Daarnaast staat het ook heel erg leuk vind ik. Ik zou graag een nieuw exemplaar toevoegen aan mijn collectie en vind die in de collage erg mooi.

Ook van de broek ben ik helemaal fan. Mooi skinny en een lichte groen-achtige kleur. Eens wat anders dan anders maar toch erg makkelijk te combineren. Exactly what I like.

Wat is jouw favoriet?

Laat je een reactie achter? :-)

