The happy list

Kijken naar de positieve dingen in het leven is heeeeel belangrijk. Dat merk ik bij mezelf zo goed. De happy lists die ik af en toe zelf maak (bekijk hier, hier, hier en hier de voorgaande edities) helpen mij erg te beseffen wat ik allemaal voor leuke dingen doe, heb en meemaak en daarnaast krijg ik er ook altijd erg leuke reacties op. Ook op andere blogs vind ik ze erg leuk om te lezen. Ik word er altijd heel erg vrolijk van! Ik kon weer een heeeele hoop nieuwe dingen bedenken en heb deze blogpost met een glimlach op mijn gezicht geschreven. I hope you like it too!

♥ Weekenden doorbrengen met mijn vriend

Karen Villeda | via Facebook
♥ Op stap met mijn lieve vriendinnen en veeeel wijntjes drinken
♥ Instagram, maakt mijn treinreizen en wachttijden zoveel fijner

Tower Bridge
♥ Het tripje naar Londen wat geboekt is
♥ Wishlists maken
♥ Teksten schrijven
♥ Eindelijk weer eens een boek lezen
♥ Lekker bloggen
♥ Verjaardagen

Panorama
♥ Etentjes

Mine ❤️
♥ Super Valentijns dag

Stomach-warmers / Banana walnut bread
♥ Bananenbrood bakken wat heel lekker en gezond is
♥ De carnavalsvakantie die eraan komt
♥ Vrije dagen

 Oatmeal Raisin Cookies | Seasons and Suppers
♥ Oatmeal cookies
♥ Wandelen, op een flink tempo in de fijne buitenlucht
♥ Shoppen
♥ Vooruitzicht op shoppen bij Victoria’s Secret in Londen

♡ Fashion is my passion ♡ | via Tumblr
♥ Donkerrode glimmende nagellak
♥ Nieuwe kleding

luxurious diary | via Tumblr
♥ Urban Decay Naked 3

Outfit
♥ De lente die eraan komt
♥ School die zowat naast de Primark staat
♥ Hele leuke minor Engelse taal & cultuur
♥ Het aftellen naar de zomervakantie
Pool
♥ De vakantie die ik heb geboekt naar Turkije met mijn vriend
♥ M&M’s

2 thoughts on “The happy list

Laat je een reactie achter? :-)

