Eyecandy: Victoria’s Secret

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ga ik in april 4 dagen naar Londen. Dat vond ik al heeeel erg leuk maar het werd nog veel leuker toen ik ontdekte dat er 2 victoria’s secrets in Londen zijn geopend. Eentje is er 3 verdiepingen groot. Dat zegt genoeg denk ik?
Natuurlijk was ik blij met de Victoria’s Secret op Schiphol (en op Kreta en Kos), want daardoor maak ik nu met heel veel plezier gebruik van de geweldige bodylotions en bodysplashes. Dat neemt niet weg dat ik nog veel meer van Victoria’s Secret zou willen hebben. Ik vind het gewoon zo’n leuk merk met allerlei kleurtjes (eh nouja, vooral roze) en printjes waar ik gewoon heel erg blij van wordt. Het is niet goedkoop, maar ik vind het het wel waard. Dus, dat wordt sparen!

VS

Het is zoals ik al zei nogal roze en zo blij elkaar is het ook nogal druk maar dat maakt mij juist alleen maar vrolijk. Doe mij maar zo’n badhanddoek met panterprint, een mooie bikini, ik wil de fijne bh’s ook wel eens uitproberen, een sport/ strandtas is altijd handig, de beautyspulletjes heb ik nooit genoeg en de pink kleding is heerlijk om in te sporten / niksen.

2 thoughts on “Eyecandy: Victoria’s Secret

  1. Ah ik word helemaal happy van deze Wishlist. VS is ook zo een fijn merk. Ik heb helaas alleen maar een aantal bodysplashes en bodylotions, maar in de toekomst wil ik er ook eens wat anders van kopen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

