Got me some new shoes!

Whiiii ik ben blij. Al een tijdje twijfelde ik of ik nieuwe sneakers zou kopen. Ik ben best wel een meisje-meisje dat graag op hakken, mooie sandaaltjes en laarzen loopt. De enige uitzondering die ik maakte zijn witte allstars. De lage variant. Staan overal bij, zitten lekker en zijn fijn voor tussen de winter en de zomer in. Toch wilde ik wat meer afwisseling en ik liep de laatste weken een aantal keer bij de Pro binnen, gewoon om even te kijken. Iedere keer dat ik er was werd ik enthousiaster. Het loopt hartstikke lekker en er zijn gewoon mega veel leuke modellen te krijgen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Afgelopen maandag was ik met mijn moeder in de stad en ik besloot haar mening te vragen. Ik paste een paar Nikies, een paar New Balance én een paar Adidas. Ze stonden eigenlijk allemaal leuk dus ik besloot één paar te kopen. Of nouja, ik moest eerst nog kiezen. Ik denk dat ik wel bijna een uur heb getwijfeld en ik heb dan ook alle paren meerdere malen aangehad. Uiteindelijk heb ik voor deze Adidasjes gekozen en ik ben er SUPER blij mee!

Ik vind ze súper mooi, ze staan overal bij, ze hebben toch wat speciaals door het oranje en ik vind ze gewoon heel leuk. Een keer wat anders. Ze waren €100,00 bij Pro Shoes maar ik had geluk! Je kunt je oude schoenen op dit moment inleveren en per €40,00 mag je een paar oude schoenen inleveren waarvoor je €10,00 korting krijgt. Ik kreeg dus €20,00 korting op deze schatjes waardoor ze uiteindelijk voor €80,00 van mijn waren.

9 thoughts on “Got me some new shoes!

Laat je een reactie achter? :-)

