Bijkletsen #21

Vanochtend ben ik naar een les van mijn minor geweest. Op dinsdag heb ik altijd speaking en de 3 uurtjes vlogen voorbij door de leuke oefeningen en mijn leuke klas. Ik heb het echt goed naar mijn zin en ik leer er ontzettend veel! Ik vind dit veel leuker dan de lessen die ik krijg op mijn major (eigen opleiding), haha. Hoort eigenlijk niet. Daarna liep ik even de Primark in (niks gekocht overigens, goed he?) want die zit naast mijn school. Daarna in de trein terug naar Tilburg met mijn iPadje. Even boodschapjes gedaan en daarna doorgelopen naar huis. Handje noten voor wat extra energie en toen was het tijd voor een run. Ik liep zomaar 8,5 km en het ging me makkelijk af. Op dit moment zit ik heerlijk fris gedoucht op mijn bed te bloggen. Zometeen ga ik heerlijke burrito’s maken voor mij en mijn huisgenootjes en daarna nog wat huiswerk doen en een avondje relaxen.

Ik vind dit ritme zo fijn! Tijdens stage was ik gewoon 40 uur per week (of meer) op kantoor en nu kan ik gewoon mijn eigen tijd indelen. I love it.

Image and video hosting by TinyPic
1. Ik haalde mijn vriend over om the boyfriend tag in te vullen en we vonden het allebei heel erg leuk!
2. Pretty sky tijdens een powerwalk met mijn papa.
3.Β  Gezond shakie gemaakt van banaan, water, cacao, honing en kaneel
4. Blij mee!
5. Runningggg
6. Haha happy face in Kreta! Zin in de zomer.
7. Spelletjes spelen op de verjaardag van het nichtje van Rick!
8. Heerlijke lunch bij La Place met mama. Broodje met brie, paprika tapenade en gegrilde courgette + een verse jus
9. Blij mee!

Afgelopen week was ook fijn. Dinsdag, woensdag en vrijdag had ik mijn vaste lessen op school en donderdag startte de workshop American Culture. It was really nice! Ook hier ga ik me wel vermaken. Ik heb lekker gesport, in het weekend ben ik bij mijn vriend geweest want daar was iedereen jarig! We gingen op verjaardag bij zijn opa en bij zijn kleine nichtje. Heel leuk en heel erg gezellig.

Maandag was ik vrij en toen heb ik lekker met mijn moeder geshopt. Het was zulk fijn weer en we hadden er allebei zin in. Nieuwe sneakers en een mooie donkerblauwe skinny van de Zara. Me = happy.

Ik woon in het zuiden dus vanaf vrijdag heb ik VAKANTIE! en ga ik natuuuurlijk carnavallen met mijn vriendinnen en mijn vriend! Ik heb er ontzettend veel zin in. Wat zijn jullie plannen?

2 thoughts on “Bijkletsen #21

Laat je een reactie achter? :-)

