TAG: let’s get personal

Omdat ik de boyfriend tag zo leuk vond om te doen en ik zin had in weer een nieuwe, vandaag de let’s get personal tag die al op vele blogs te zien is. Ik vind het zelf altijd heel leuk om de antwoorden te lezen, dus hopelijk jij ook!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De carnavalskrakers van mijn huisgenootje op volume 100. Zachter zetten is geen optie volgens haar.

#Foodie | Ziti with #Italian Sausage and Spinach in a Creamy Marsala Sauce #FOODANDDRINK #pasta #nomnom #food #hungry #skinny #diet #thin

Heb je ergens trek in op dit moment?
Ja! We hebben net boodschappen gedaan voor vanavond en we gaan pasta met spinazie, spekjes en boursin eten. Lekker! Nu ga ik een handje nootjes eten om de honger te stillen tot vanavond. Maar eigenlijk heb ik meer zin in chocolade ofzo, gelukkig heb ik dat niet in huis.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Poehhh een lastige. 10 is wel echt mega veel maar ik denk dat ik later toch wel graag kindjes willen dus liever 10 dan geen.

Untitled

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Ik besteed er wel veel aandacht en tijd aan ja, maar ik vind het heel erg leuk om te doen en voel me zo het prettigst dus dan is het denk ik niet tΓ© veel?

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik kan aan niets anders meer denken of werken omdat mijn gedachten blijven afdwalen. Ik ben eigenlijk niet zo heel snel nerveus, dat scheelt.

Untitled

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Er zijn altijd redenen om te lachen! Op dit moment zit ik heerlijk met mijn raam open op bed te bloggen en vanavond staat er een avondje stappen op de planning!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een β€œrewind”-knop zou hebben?
Mwoah, ik zou sommige dingen wel anders hebben gedaan ja maar ik denk dat ik de keuzes die ik heb gemaakt niet zomaar heb gemaakt, dus ik vind het wel goed zo. Uiteindelijk komt alles goed, als je het zelf maar wil.

Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Ik ben echt een dromer over de toekomst. Verder denk ik wel echt aan het heden en ben ik ook wel van het plannen. Ik probeer het terug denken aan dingen die gebeurd zijn steeds minder te maken, daar heb je immers niets aan.

Aaa | via Tumblr

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een flesje water en een kop thee.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik hoop en denk als optimist!

Food

Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Chocolade.. chips.. pizza.. AH chocolate chip cookies, (chocolade) croissant, pannenkoeken.. need I say more?

Wat doe je morgen?
Morgen ben ik lekker vrij van school. Aangezien ik vanavond ga stappen zal ik morgen lekker uitslapen en me waarschijnlijk niet al te best voelen. ‘s Middags ga ik gezellig even met een vriendinnetje wat drinken in de stad en ‘s avonds nog wat huiswerk maken en bloggen denk ik.

Wat is je stemming op dit moment?
Goed, fijn en ontspannen!

Dit vond ik een leuke tag om in te vullen! Best wat vragen waar ik echt even over na moest denken! Mocht je hem ook in willen vullen dan mag je hem natuurlijk overnemen!

9 thoughts on “TAG: let’s get personal

Laat je een reactie achter? :-)

