Kennen jullie mij nog?

Lieve allemaal,

Al ruim 8 maanden geleden sinds mijn laatste post, zonder te laten weten dat ik even een break in zou lassen. Ik had er spontaan even geen zin meer in, en mijn blogbreak van een paar dagen, werd een week, daarna een maand en zo komt hetΒ  dat we nu alweer in oktober zitten!


This is me at the moment! Inclusief nieuw kapsel en haarkleur!

Ik mis het bloggen en de lieve reacties van iedereen en ik heb dan ook heel veel inspiratie dus het lijkt me heel fijn om weer te beginnen. Ik ga niet dagelijks posten, om het zo leuk voor mijzelf te houden en ook omdat ik aan het afstuderen ben! Ik zit inmiddels in mijn laatste jaar van mijn opleiding en daarnaast werk ik ook nog wat uurtjes per week bij de McDonalds (ja, dat is leuk!), in de weekenden ben ik samen met mijn vriend, familie en vriendinnen maar ik kan vast ook nog wel wat uurtjes vrij maken om lekker te bloggen.

Ik hoop dat jullie mij blijven volgen, dan beloof ik jullie leuke blogjes!
Veel liefs,
Simone

3 thoughts on “Kennen jullie mij nog?

Laat je een reactie achter? :-)

