Tip: Xenos

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: mijn eerste post! En wel over de Xenos. De Xenos vond ik altijd maar mwoah-mwoah, af en toe wel leuke spulletjes te vinden maar ik was er nooit helemaal gek op. Tot ik op Instagram heeel veel leuke spulletjes zag verschijnen en ik zelf ook maar eens een kijkje ben gaan nemen. Ik nam een aantal leuke dingen mee die ik graag aan jullie wil laten zien.


Dit is een mooi houten doosje waarin je je horloges kunt opbergen. Ik was de mijne nog al eens kwijt omdat ik ze ergens in een tas had zitten bijvoorbeeld. Zo blijven ze netjes bij elkaar en ik vind het ook nog eens heel mooi en chique staan. Hier zien jullie trouwens ook mijn nieuwe horloge, die aan de linkerkant. Ook dit horloge is weer van Oozoo. Over mijn andere twee Oozoo horloges schreef ik hier en hier al eerder. Dit doosje heeft glas in het deksel en op de voorkant staat: I watches en kostte mij €4,99.


Daarnaast kocht ik deze leuke dingen! De eerste is een waxinelicht houder (eventueel kunnen er ook yankee candle votives in in een houdertje!) met een heel mooi reliefje erin. Wanneer je hier een kaarsje in doet, schijnt het licht er super mooi door heen. Ik vind het vooral heel leuk voor de aankomende feestdagen (€1,99). Daarnaast liggen twee huisjes. De eerste is helemaal van cement (€1,69) en de tweede juist van hout met whitewash. (€1,29) Ik vind ze heel leuk bij elkaar staan.

Omdat ik on-a-budget ben (uh ja, ik probeer het..) heb ik niet zo heel veel gekocht. Toch denk ik dat ik maar heel snel weer eens een tripje ga maken. Ze hebben namelijk ook erg leuke kerst spulletjes en laat ik nu dol zijn op kerst. Dus wanneer je jezelf of iemand anders eens wilt verwennen is mijn tip: ren naar de Xenos!

3 thoughts on “Tip: Xenos

  1. Ik hou echt van Xenos haha❤ Loop er regelmatig binnen en altijd hebben ze wel weer wat nieuws waarvan ik denk "hebben hebben hebben". Kwalitatief niet altijd je van het,maar vaak is het ook niet duur😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

