Wish: Melano

Af en toe wordt ik moe van mezelf, ik wil zoveel. Sinds ik redelijk veel werk en ik dus ook wat te besteden heb wil ik eigenlijk nog veel meer. Vooral kleding, make-up, sieraden en etentjes zijn in trek bij me. Ook de ringen van Melano staan weer eens heel erg hoog op mijn lijstje.

Ja weer, want al eerder keek ik een jaar lang naar de ”cat-eye” serie van Melano. Een chique zilveren ring met een balletje erin (bijvoorbeeld een parel) die je steeds kan wisselen.

Nu zijn er nog twee series die ik heel mooi vind, maar daar een keus tussen maken vind ik te moeilijk. Ik kan gewoon niet kiezen! Daarnaast zijn alle ringen er ook nog in verschillende kleuren, waardoor ik twijfel tussen zilver en rosΓ© en ze zijn er ook nog met een keramiek laagje, bijvoorbeeld in taupe kleur. Ook is er heeeel veel keus in steentjes dus ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.


Vivid collectie


Twisted collectie


Twisted collectie


Twisted collectie


Twisted collectie


Zoals ik al zei.. teveel keus!

Welke ring(en) zouden jullie kiezen?
Alle beelden via Instagram Melano Jewelry
Voor verkooppunten zie website Melano

One thought on “Wish: Melano

  1. Pingback: Herfst/winter 2014: wishlist! | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

