Mijn week #1

Omdat ik het zelf ook heel erg leuk vind om te lezen op andere blogs en omdat het op mijn eigen blog ook altijd heel erg goed gelezen werd. Ik ga weer beginnen met mijn week in foto’s! Natuurlijk heb ik de hele zomer overgeslagen, maar daar kom ik nog op terug! Ik maak de laatste tijd weer lekker veel gebruik van Instagram en van mijn laatste weekje nu een overzicht!

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb geshopt! Mijn nieuwe winterjas is van Vero Moda (nooit gedacht dat ik daar zou slagen voor een winterjas) en ik ben er zoooo blij mee. Ik wil hem heel graag aan, maar het is er echt nog te warm voor! Daarnaast shopte ik ook nog bij H&M (zwarte jurk), Vila (blouse) en Costes (top en ketting). En een nieuw Oozoo horloge en Biba armbandjes bij een plaatselijk winkeltje. Dat was nog eens een fijn dagje shoppen! Later deze week kocht ik ook nog een trui en nieuwe laarsjes, en een week eerder kocht ik een nieuwe blouse, sjaal, wanten en 2 broeken. Ik kan weer vooruit!

Image and video hosting by TinyPic
Ik ben nog steeds veel bezig met gezond eten en sporten en het gaat me vooral door de weeks eigenlijk heel erg makkelijk af. Dit tussendoortjes was lekker: biologische yoghurt met muesli.
Afgelopen week boekte ik een weekendje Antwerpen met mijn vriend (3 daagjes) om te vieren dat we alweer meer dan 2 jaar samen zijn en om gewoon te genieten, ik heb er zin in! Ik gebruikte ook weer eens mijn Naked3 palette en wat is dat ding eigenlijk fijn! Die ga ik er weer vaker bij pakken. Het was meloentjes tijd! De schaaltjes waren afgelopen week €1,00 bij de Plus dus nam ik er een paar mee!

Image and video hosting by TinyPic
Mijn favoriete semi-healthy trein snackie! Gewoon te koop bij de AH to go en beter dan de verse chocolate chip cookies die ze hebben. Deze zijn helemaal eko en oa. gemaakt van havermout, palmsuiker, cacao nibs etc. Ik heb heel veel zin in kerst en daar schaam ik me niet voor. Lekker aftellen! Het weer is nog niet echt kerstig, heel zonnig juist! Ik ging er moeilijk van kijken toen ik op weg was naar Amsterdam om wat research te doen voor mijn proef scriptie. Alles bij elkaar heb ik 1,5 uur vertraging gehad en dat was niet zo fijn! Maaaar.. deze red velvet cake en verse jus van de drie graefjes maakte het voor mij helemaal goed. Calorieënbom, ik weet het. Maar het mag in het weekend en ik heb er van genoten.(van de helft, want toen zat ik vol en was ik misselijk haha)

Komende week wordt DRUK. Volgende week deadlines en 5 tentamens en toch hoop ik wat gaatjes te vinden om te blijven bloggen! Fijne week allemaal! X

10 thoughts on “Mijn week #1

  1. Leuk dat je weer bent gaan bloggen, ik volgde je voorheen ook al! Ik hoop dat alles goed gaat met je tentamens en deadlines.

    Like

  2. Pingback: I like: rosé goud & nude | Life of Simone

  3. Pingback: Inspiratie: Winterjassen | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

