Lush christmas wishlist ♥

Ik ben GEK op Lush en ik ben GEK op kerstmis, goede combinatie bleek de afgelopen jaren al. Ik ben dan ook heel erg blij dat Lush nu al met de kerstcollectie is gekomen, ik heb al zoveel leuke dingen gezien! Ik verlang ook echt naar die heerlijke bad producten nu ik bezig ben met afstuderen. Ik heb het zo ontzetten druk dat ik heel erg gestresst ben en dat al mijn spieren vast zitten. Ook heb ik heel veel last van hoofdpijn en ik maak me nogal vaak druk. Een heerlijk bad verlicht dit vaak een heleboel dus ik denk dat ik snel maar eens bij Lush langs moet gaan. Image and video hosting by TinyPic

1. Snowman jelly €6,45 Een frisse en opwekkende geur, hij ziet er leuk uit en is natuurlijk lekker jelly. Lush showergellies zijn gewoon super leuk en lekker! 2. Luxury lush pud €4,95 Maakt je vrolijk! Allerlei kleurtjes en binnenin zitten ook nog polkadots in diezelfde kleurtjes. De geuren ylang ylang en lavendel laten je lekker ontspannen. 3. Dashing Santa €4,95 Een heerlijke bad bomb die een verrassend effect moet hebben! Wat dat effect is? Dat moet je zelf ontdekken. Ik ben gek op citrus geurtjes en deze ruikt naar bergamot, oranjebloesem en mandarijn. Lekker lijkt me! 4. Christmas eve €6,50 Dit is een bubble bar, die je in stukjes verkruimeld onder de kraan van je bad en deze is ZO lekker. Ik ken hem nog van anderen jaren en elk jaar komt hij weer terug. Hij ruikt heel erg lekker, kalmerend en zorgt voor een zacht huidje. 5. Butter bear €3,95 Een bruisbal die super verzorgend is en naar vanille ruikt. Need I say more? 6. Holly go lightly €6,95 Dit is toch wel het echte topstuk volgens mij hoor. Deze bubble bar ademt kerst en ik vind hem ZO mooi en leuk! Hij ruikt naar patchouli, kruidnagelolie en kaneel. Deze wil ik echt hebben voor kerst! 7. Magic Wand €8,95 Jezelf even een prinses voelen? Dan is dit echt iets voor jou. Hij lijkt me heerlijk! Het is een zoete bubble bar, die ruikt naar de beroemde snow fairy zeep van Lush. En die snow fairy zeep, die is écht lekker. 8. Snow fairy sparkle massage bar €8,95 Ook deze ruikt heerlijk naar snow fairy maar dit is een massage bar. Je maakt hem warm en daarna kan je jezelf er lekker (mee laten!) masseren. Iemand anders verwennen mag natuurlijk ook. Daarnaast hebben ze ook nog heel veel combinatie cadeau pakketjes die heel erg leuk zijn om te geven maar ook om te krijgen! Hebben jullie ook al producten op jullie wishlist? X

3 thoughts on “Lush christmas wishlist ♥

Laat je een reactie achter? :-)

