Citytrip Antwerpen!

Ik vertelde het al kort in ”mijn week”: ik ga eind december lekker 3 daagjes naar Antwerpen. Ik dit artikeltje wil ik jullie vertellen hoe ik bij Antwerpen ben gekomen en hoe en wat we gaan doen.
Ik ga samen met mijn vriend. We zijn heel binnenkort twee jaar samen (officieel dan, eigenlijk al bijna 2,5 jaar!) en dat wilden we natuurlijk vieren. Dit keer wilden we niet een nachtje in een hotel maar twee, omdat we dan een volle dag hebben waarop we niet hoeven te reizen (en 2x hotel ontbijt, haha i loveee hotel ontbijtjes).

Station Antwerp
Antwerpen is mooi, zelfs het station! bron

Light Ball
Met kerst is alles extra mooi! bron

Waarom Antwerpen
We hebben voor Antwerpen gekozen omdat het 1. niet duur is om een hotel in Antwerpen te vinden wat mooi en goed is en welke ook een goede locatie heeft en 2. we hoeven niet zo lang te reizen dus we kunnen er vaker zijn! Vorig jaar gingen we naar Disneyland Parijs en ging er wat mis waardoor we op de heenweg 12 uur in de bus hebben gezeten en we 34 uur wakker zijn geweest in totaal. en 3. Antwerpen is super leuk! Ik ga er een aantal keer per jaar naar toe om lekker te winkelen, te eten en ik ben ook wel eens in de zoo geweest.

Image and video hosting by TinyPic
Vorig jaar in Disney. Disney is echt magisch met kerst, wanneer ik een eigen auto heb wil ik weer want met de bus ga ik dus echt niet meer..

Hotel & reis
Ik heb een hotel gezocht via travel bird, ik kwam uit bij de Keyser hotel, vier sterren, ziet er hartstikke mooi uit, betaalbaar (€60 p.p. voor twee nachten!) én 2 minuutjes van het treinstation wat in de stad ligt. We gaan namelijk met de trein en dat is helemaal niet duur. Vanaf de grens (Roosendaal) betaal je maar €11,00 voor een retour!

Untitledel
Can’t help it, i love food!! bron

Wat gaan we doen
Shoppen natuurlijk! Haha, gelukkig vind mijn vriend het ook leuk om te winkelen, als het maar niet te lang duurt en als het maar afgewisseld wordt met zitten en lekker eten. Forever21, New Look, Zara, Mango, Bershka, Pull&Bear, MAC. En eten niet te vergeten: Ladurée (hoi macarons!), Belgische chocolade, warme wafels, frietjes en lekker uiteten natuurlijk. Naar de zoo die midden in de stad ligt en naar de kerstmarkt (want die is er eind december!) om nog meer te eten, kerstcadeautjes te shoppen en warme chocolademelk te drinken, lekker rondwandelen en misschien zelfs nog wel naar de bios. En natuurlijk genieten van de mooie stad en het (hopelijk) mooie hotel!

Forever 21 || Antwerp, Belgium 😍💕👌🙏🍁
Een van mijn lievelingswinkels waar ik helaas niet vaak kom omdat hij alleen in Amsterdam en Antwerpen zit. Nu kan ik er dus weer heen! bron

Chanel store Antwerp, Belgium
Kijken mag, toch? bron

Tips?
Hebben jullie nog tips of ideetjes voor mij / ons qua leuke restaurantjes, winkels of dingen die we echt moeten zien? Dan hoor ik het natuurlijk heel graag bij de comments!

2 thoughts on “Citytrip Antwerpen!

  1. Je kunt er ook heerlijk sushi eten ! Ben alleen vergeten waar ik dat toen heb gedaan… Trouwens, belgische wafels met chcolade zijn ook erg lekker! En overal te vinden🙂

    Like

  2. Pingback: Mango: herfst collectie 2014 | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

