4x Autumn / winter outfits

Fashion, ik ben er gek op! Maar soms is er zoveel te koop dat ik niet meer weet wat ik mooi vind en hoe ik het nu moet combineren. Vaak ga ik aan de slag met collages op mijn laptop om het weer even helder voor mezelf te krijgen. Ik houd van stijlvol, verzorgd maar wel redelijk simpel. Ik heb weer een aantal outfits samengesteld en die wil ik graag met jullie delen!

Image and video hosting by TinyPic
trui Mango – ketting Primark – panty H&M – sjaal Forever21 – rokje H&M – tas Mango – boots River Island

Image and video hosting by TinyPic
horloge Forever 21 – tas Forever 21 – top Mango – jeans H&M – sjaal Loavies – jasje Mango

Image and video hosting by TinyPic
jeans H&M – top Mango – armband Forever21 – horloge Forever21 – tas Mango – laarsjes H&M – vest Vila

Image and video hosting by TinyPic
tas H&M – boots H&M – trui Mango – jeans H&M – jas Forever21 – sjaal Mango

Wat is jou lievelings outfit, welke zou je zelf ook dragen?

6 thoughts on “4x Autumn / winter outfits

Laat je een reactie achter? :-)

