Mini make-up haul: Miss Sporty

Ik ben gek op make-up en het gebruik maken van mooie make-up van budget merken én luxe merken, het liefst door elkaar. Ik ben dan ook helemaal van van MAC bijvoorbeeld maar ook van Kiko, Essence en Catrice. Laatst las ik dit artikel op de blog van Nicole (cocogold, hele leuke blog!) en werd ik wel heel benieuwd naar de make-up van Miss Sporty. Om even een breakje te nemen tussen mijn tentamens reed ik even snel naar de Etos gister. Verder heb ik de hele, hele, hele dag geleerd (net zo als in het weekend en de voorgaande weken) dus dit maakte mijn dagje wel goed.

Image and video hosting by TinyPic

Ik kocht:
– Morning Baby BB cream in Nude radiance €3,49
– Millionaire Liquid Lipstick #400 full red  €3,99
– Perfect colour lipstick #173 €1,99

Ik heb de lipsticks al getest en ik heb de liquid op deze foto op. Ik vind hem zelf erg mooi en ben er super blij mee! Reviews komen er aan. Lijkt jullie dit leuk?

Gebruiken jullie wel eens make-up van Miss Sporty?

One thought on “Mini make-up haul: Miss Sporty

Laat je een reactie achter? :-)

