What I ♥ about fall..

Ik ben gek op de herfst en ik vind het eigenlijk stiekem ook helemaal niet fijn dat het steeds 20 graden wordt. Ik wil mijn nieuwe warme fluffy kleding kunnen dragen, dikke panty’s, laarsjes, sjaals en mijn nieuwe winterjas maar vaak is het daar echt te warm voor (in de middag tenminste!) en daarnaast wil ik lekker binnen genieten van de verwarming, thee, kaarsjes en ga zo maar door. Mijn herfst favorieten heb ik voor jullie in een collage samengebracht.

What I love about autumn

1. Herfstwandelingen! In de koude, frisse buitenlucht, met een zonnetje en door de mooie gekleurde bladeren. Daar word ik blij van!
2. Nieuw make-up collecties. In de herfst ben ik klaar met de felle zomer kleurtjes en heb ik zin in mooie warme tinten, zoals in dit palette van make-up forever
3. Dekentjes. Ik houd ervan en ik heb er zelfs op mijn studentenkamer 2, thuis bij mijn ouders hebben we een aantal hele fijne, waaronder een super wollig en zacht deken, dat is mijn favoriet. Deze van Bedeck, een merk dat ik eigenlijk nog helemaal niet ken, maar mooi dat is hij wel!
4. Leuke mokken met warme drank erin. Thee en warme chocolademelk zijn favoriet bij mij. Ik heb zelf mokken van Blond Amsterdam op mijn kamertje en daar ben ik ook nog steeds heel blij mee!
5. Vesten! Heeerlijk warm en er zijn nu zoveel super mooie exemplaren te vinden in de winkels. Deze is van Simplybe.com
6. Yankee Candles! Dat ik groot fan ben heb ik al meerdere malen op mijn blog laten blijken. Ik ben sowieso gek op geurkaarsen maar die van Yankee zijn het best. Heerlijke geuren, branden erg lang en de geurtjes zijn ook helemaal niet chemisch!
7. Sjaals! In de zomer dunne sjaaltjes, in de winter dikke. Ik ben gek op sjaals en wanneer je mij beter kent zal dit je ook zeker niet onbekend zijn. Deze winter ga ik voor de tartan print. Ik heb al een hele mooie van Primark maar extra sjaals kunnen nooit kwaad!
8. Slofjes én cosy socks. Warme voetjes in huis vind ik belangrijk en waar mijn ouders thuis heerlijke vloerverwarming hebben is de vloer in mijn studentenhuis altijd steenkoud. Deze zijn van H&M en ook nog eens heel erg schattig!

What do you love about fall?

6 thoughts on “What I ♥ about fall..

  1. Ooh dit is zo herkenbaar! Het moet kouder worden haha, lekker die gure wind op je wangen voelen op de fiets! Love it❤! Prachtige items heb je uitgezocht, ik vind de mok vooral heel erg mooi!

    Liefs Rosie

    Like

  2. Super leuke items, vooral de heerlijke grote fluffy truien. Zeker mijn favoriet!
    Laatst heb ik ook een favoriete item list gemaakt, maar een collage maakt het net wat leuker. Toffe post!

    Liefs,
    Maisha

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

