Mijn week #3

MIJN TENTAMEN WEEK IS VOORBIJ! Zo, dat moest er even uit. Ik heb herfstvakantie en daar ga ik heeeel erg van genieten. De afgelopen weken waren héél erg stressvol en afstuderen is niét ik leuk, dat kan ik jullie vertellen. Wel heb ik er een goed gevoel over en ik hoop toch zeker 3 van de 5 tentamens sowieso gehaald te hebben, 4 of allemaal zou natuurlijk nog veel leuker zijn. Maar goed, ik heb dus niet zoveel gedaan en eigenlijk alleen maar gestudeerd, tentamens gemaakt en gewerkt. Achja, het zit er op en nu nog 3 weken wachten op de uitslag! Ik ben benieuwd!

Image and video hosting by TinyPic
Ik ging van mijn ouders naar mijn studentenhuis , dit was op maandag en ik was toen al moe haha.
Nerd mode is ON, ik heb en bril omdat ik aan een oog maar 30% zie en ik snel hoofdpijn krijg met tv kijken, lezen, leren etc omdat mijn andere oog alles moet corrigeren, verder draag ik hem niet heel veel bij andere activiteiten eigenlijk.
Tony hoort bij leren, zee-zout caramel is mijn absolute favoriet en de reep heeft het dan ook niet overleefd deze week (oeps, en nu weer fitnessen, hardlopen en opletten dus!)
Mooie bloem bij mijn ouders thuis!

Image and video hosting by TinyPic
Ik maakte wat tijd vrij en ging lekker met mijn moeder naar het tuincentrum, i love kerst en ik vond het dan ook geweldig dat de hele kerstafdeling al weer opgebouwd was.
It’s me, met mijn nieuwe lipstick waar jullie afgelopen week al meer over konden lezen.
Ook me, toen ik heeeel erg opgelucht was dat alles erop zat én ik net mijn eerste video oooit had opgenomen!
Make-uppen, mijn favoriete bezigheid in de ochtend. Naked3 palette is ZO mooi en fijn, echt een aanradertje.

En nu ga ik bloggen, relaxen, series kijken, warme chocolademelk drinken (oeps , toch niet zo gezond) en een plan maken om bodieboost weer op te gaan pakken. Fijne week allemaal, geniet ervan!

7 thoughts on “Mijn week #3

  1. Super fijn dat je tentamenweek voorbij is en je nu herfstvakantie hebt! Ik heb het net andersom; over twee weken tentamens en net mijn herfstvakantie gehad haha🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

