What I like: H&M herfst / winter collectie

Jaja, ik ben weer aan de slag geweest met collages maken, omdat ik afgelopen vrijdag bij de H&M was en daar zoveel leuks zag en een iets te klein budget. Ik heb van alles op een rijtje gezet en vind eigenlijk alles ook super leuk. Zoals je kunt zien houd ik van comfortabel, toch netjes en lekker warm. Normaal ben ik gek op donkerblauw en zwart maar ik merk dat ik dit jaar heel erg naar het zwart, donkergrijs en lichtroze ga. Lichtroze combineert super mooi bij die donkere kleuren en maakt het allemaal net wat frisser, daarnaast is er ook lekker veel lichtroze te vinden in de winkels, onder andere bij H&M, Costes en Zara. Laat die winter maar komen!

H&M autumn

Wat is jouw favoriete item?

8 thoughts on “What I like: H&M herfst / winter collectie

Laat je een reactie achter? :-)

