Hotspot: Waarom ik zo van De Drie Graefjes hou

Ik kan Amsterdam niet verlaten zonder dat ik De Drie Graefjes bezoek sinds ik ze heb ontdekt. Mijn bankrekening en mijn figuur hebben geluk dat ik in het zuiden des lands woon (Brabant) en dus niet heel vaak in Amsterdam te vinden ben, maar als ik er ben, dan moet ik er dus heen! De Drie Graefjes is een lunchroom en een American Bakery in één wat betekend dat je én de heerlijkste broodjes kunt eten, die allemaal vers bereid worden EN kunt genieten van taart, brownies, cookies en cupcakes. Oh oh, ik zit nu al te watertanden..


Dit ben ik. Bij de Drie Graefjes aan het Rokin. In het zonnetje op het dakterras in de zomer. Ik wacht hier met smart op mijn geitenkaas sandwich én red veltvet cupcake.

Laatst (2 weken geleden) was ik dus weer in Amsterdam. Alleen. Ik dacht, zal ik het gewoon doen? even in mijn eentje plaatsnemen? Ik besloot het gewoon te doen want ik had dus echt héél veel zin in de Red Velvet Cake. Ik wilde eerst de cupcake bestellen, maar ik had eigenlijk best wel veel honger, dus ik besloot de taart te bestellen en deze als lunch te eten (gezonde keus he?).


Omdat ik zelf meestal nogal gulzig ben wanneer ik er ben, en dus eigenlijk niet echt foto’s heb van het heeerlijke eten heb ik voor jullie een collage gemaakt.

Image and video hosting by TinyPic
bronnen: 1/2/3/4/5/6/7/8/9

De Drie Graefjes heeft twee lunchrooms en twee American Bakeries in Amsterdam, De lunchrooms bevinden zich op de Eggertstraat 1 en Rokin 128 en de American Bakeries op de Gravenstraat 13 en Rokin 130.

Kenden jullie De Drie Graefjes al? Zo niet.. dan zou ik er toch maar eens langs gaan als ik jou was ;-)!

4 thoughts on “Hotspot: Waarom ik zo van De Drie Graefjes hou

  1. Als mijn beste vriend en ik bij Drie graefjes terecht komen, hoeven we de rest van de dag niet meer te eten. Wat een lekkere muffins en taarten zeg. De croques zijn ook heerlijk!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

