I like: eBay statement earrings

Ik heb zo’n mijn periodes waarin ik regelmatig spulletjes op eBay koop, na een tijdje eBay-loos door het leven te zijn gegaan vond ik het wel weer eens tijd worden. Ik was op zoek naar mooie statement earrings en kwam er al heel snel achter dat er heel veel mooie exemplaren op eBay te koop zijn, voor hele mooie prijsjes. Ik heb zelf meteen een paar besteld en deel ook graag mijn andere favorieten met jullie.

Hot-Fashion-Retro-Women-Bronze-Resin-Rhinestone-Statement-Dangle-EarringsDeze heb ik besteld! Ik vind de kleurtjes en het model allebei prachtig. Ik heb ze besteld voor €1,54 bij de verkoper good_mall

Hot-Nice-Luxury-Crystal-Resin-Rhinestone-Water-Drop-Flowers-Statement-EarringsDeze kosten €1,56 en zijn de koop bij de verkoper botong2012

New-Women-Fashion-Nice-Resin-Rhinestone-Statement-Hook-Dangle-Earrings€1,58 bij pinjumall

Hot-Fashion-Jewelry-Resin-Rhinestone-Flowers-Statement-Dangle-Stud-Earrings
Populargirls €1,76

Click here to Enlarge
€1,87, lure_world

2014-New-design-women-gorgeous-bib-statement-mixed-crystal-long-Earrings-e272
€2,34 , nicesellstore

Alle prijzen die ik heb vermeld zijn inclusief verzendkosten!
Wat vind je van deze oorbellen? En lijkt het je leuk om vaker artikelen te zien van mijn eBay vondsten?

7 thoughts on “I like: eBay statement earrings

  1. Ebay is zó fijn, je kunt er de leukste (namaak) dingen vinden voor een prikkie😀 Had eigenlijk nog nooit gezocht naar statement oorbellen, maar eens snel doen want ik zie al een paar hele leuke !

    Like

  2. Pingback: Mijn week #4 | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

