Video: Fall Favourites!

Ik heb weer een nieuwe video! De vorige werd vaak bekeken en ik kreeg een aantal hele leuke reacties én ik vond het zelf ook superleuk om te doen. Hierdoor ben ik meteen nog een video op gaan nemen en die presenteer ik dus vandaag aan jullie! Het is een video over mijn fall favourites van deze herfst, op allerlei gebieden zoals beauty, fashion én lifestyle.

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de video vinden, dus let me know!
Ik zou het ook heel leuk vinden als je je abonneert op mijn kanaal of mijn blog volgt via bloglovin’.

4 thoughts on “Video: Fall Favourites!

  1. Super leuk filmpje! De tas is heel gaaf!❤

    Ik heb een hele gave giveaway online gezet. Je maak kans op €150,- shoptegoed wat je kan uitgeven in Citymall Almere. Dat is nog niet alles je krijg er een lunch en borrel na afloop bij. Zou leuk zijn als je meedoet🙂

    XxX
    http://www.wendyvansoest.com

    Like

  2. Pingback: Mijn week #4 | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

