Ik heb een (héle mooie) nieuwe tas!

En hij is ZO ontzettend mooi. Een tijdje geleden kreeg ik een heel leuk mailtje van Tedje in mijn inbox, op haar blog had ik namelijk €80,00 shoptegoed gewonnen voor MyNewBag. MyNewBag is een hele leuke webshop waar tassen worden verkocht die en erg mooi zijn én van goede kwaliteit. Mijn tassencollectie bestaat grotendeels uit Primark en H&M tassen, dus je zult misschien wel begrijpen dat ik nu eens wilde gaan voor een echt leren tas.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ik koos voor de zwarte Kelly Croco, en alhoewel ik eerder aangaf in een blogje dat ik wilde gaan voor de zwarte Celine ben ik heel blij dat ik deze tas heb gekocht! Hij is supermooi, ruim, past overal bij, gaat makkelijk open en dicht met een rits en heeft binnenin verschillende vakken. Een vakje met rits verdeeld de tas namelijk in 2 aparte ruimten wat ik super fijn vind om zo mijn iPad of Laptop en notitieboekjes gescheiden te houden van eten en drinken. In het midden vakje met rits bewaar ik graag cosmetica, zoals deo, handcreme, een geurtje en wat make-upjes. Echt ideaal!

De tas kost €84,95, klinkt misschien als een flinke duit máár de tas ik echt heel stevig en van mooi leer gemaakt. Je betaald verder geen verzendkosten, wat natuurlijk erg fijn is en je tas wordt ook nog eens heel goed ingepakt én aangetekend verzonden. Mocht je opzoek zijn naar een mooie en kwalitatief goede tas, neem dan zeker eens een kijkje!

7 thoughts on “Ik heb een (héle mooie) nieuwe tas!

Laat je een reactie achter? :-)

