Mini haul: Max & More oog make-up

Ik had er al het een en ander over gelezen en ik was er zelf dan ook érg benieuwd naar. Max & more make-up , te koop bij Action. Vorige week reed mijn moeder even naar de Action en ze vroeg of ik even meeging: natuurlijk! Ik had net een stage sollicitatie gehad (van 2 uur!) die heel erg leuk en interessant was maar wel intensief en ik vond dus dat ik wel wat afleiding had verdiend. Ik nam wat oog make-up mee omdat de rest van de schappen nogal geplunderd was (goede reden om binnenkort weer terug te gaan!) en wil deze graag aan jullie laten zien!

Image and video hosting by TinyPicOogschaduw palette met 24 kleurtjes voor €2,49. Ik vind de kleurtjes erg mooi warm en herfstig. De mascara heeft een plastic / rubber borsteltje wat er prima uit ziet, ik ben erg benieuwd: voor deze mascara betaalde ik maar €0,99. Ook de Eyeliner was cheap, inclusief kwastje maar €0,98.

Kijk verder voor meer foto’s en mijn eerste bevindingen!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mijn eerste indruk is erg goed, de oogschaduws hebben erg mooie kleuren en van de meeste is het pigment prima (de lichte kleuren vallen wat tegen), er zit ook een mooie combinatie tussen glanzende en matte oogschaduws in. De eyeliner ben ik echt erg enthousiast over, het kwastje is mooi dun en plat en de eyeliner écht zwart. Het borsteltje van de mascara ziet er prima uit, en ik ben dan ook erg benieuwd naar hoe hij is. Ik laat het jullie weten in een review inclusief een mooie ooglook (tenminste, daar ga ik mijn best voor doen!)

5 thoughts on “Mini haul: Max & More oog make-up

  1. Pingback: Budget review: Max&More eyeliner | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

