Review: PS Love eau de toilette roller

Zoals jullie al hebben kunnen zien in deze shoplog heb ik afgelopen tijd een aantal keer geshopt bij Primark. Ik had in een andere shoplog gezien dat de geur roller érg fijn was en dus kon ik het niet laten om hem mee te nemen. Inmiddels heb ik hem zelf uitgebreid getest en vind ik het tijd om aan jullie te laten weten wat ik er van vind.

Image and video hosting by TinyPic

Verpakking
De verpakking vind ik mooi, chique! Het doosje is zwart met roze en van stevig karton. Het rollertje zelf is mooi slank en past makkelijk in de tas. Op het rollertje zit een kant patroontje gedrukt wat ik zelf erg mooi en vrouwelijk vind staan. Ook vind ik de verpakking er totaal niet goedkoop uitzien. Wanneer je over je huid rolt komt er een fijne hoeveelheid uit, niet teveel en niet te weinig. De verpakking is heel erg zuinig omdat je niet veel verspilt zoals bij een sprayflacon. Helemaal in orde dus! Ben je toch meer fan van een sprayflacon? Die is ook te koop, samen met een bodylotion en douchegel, eveneens in chique verpakking.

Geur
Héérlijk. Echt vrouwelijk, zoals de parfum ook al aangeeft. Volgens de verpakking heeft deze eau de toilette noten van ylang ylang, jasmijn en perzik in zich, wat samen zorgt voor een vrouwelijk, zacht en licht zoet geurtje. Het geurtje ruik je goed, maar na een paar uurtjes moet je wel eventjes bijrollen. Niet erg natuurlijk, want de verpakking is makkelijk mee te nemen. Wanneer je van lichte bloemige, licht zoete en vrouwelijke geurtjes houdt is dit echt iets voor jou, wanneer je van de zware geuren bent, kun je deze beter even overslaan.

Prijs
€2,50. Daar kan ik dus kort over zijn: spotgoedkoop!

Conclusie
Een heerlijk geurtje in een fijne verpakking, helaas blijft hij niet zo lang hangen, maarja, wat wil je voor €2,50. Ik vind het een enorme aanrader en wanneer ik weer een bezoekje aan Primark ben, ga ik ook de andere geurtjes eens ruiken, want deze heeft mij echt heel positief verrast.

Heb jij wel eens een geurtje van Primark gehad? Zo nee, echt even gaan ruiken hoor!

2 thoughts on “Review: PS Love eau de toilette roller

Laat je een reactie achter? :-)

