H&M enkellaarsjes

Ik vertelde het al in mijn shoplog, ik had leuke laarsjes besteld bij H&M en heb ze inmiddels binnen en al flink gedragen! Ze zijn ontzettend fijn maar toch netjes en draagbaar. Ik heb nog een ander paar zwarte laarsjes, met gouden details en die zijn wat stoerder, daarnaast heb ik zwarte en chestnut mini Uggs, nude kleurige en zwarte enkellaarsjes met hak en mijn bruine veterlaarsjes, maar nette, zwarte én platte laarsjes die had ik dus nog niet.

Dit zijn ze, en het mooie is dat ze me maar €29,90 hebben gekost!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Inmiddels heb ik ze al gedragen onder jurkjes, rokjes en ook gewoon bij een zwarte en grijze jeans. Dus: zoek je nog mooie en toch nette enkellaarsjes, kijk dan zeker even bij H&M!

3 thoughts on “H&M enkellaarsjes

Laat je een reactie achter? :-)

