Leuke (feestdagen) cadeautips onder de €20,00

Elk jaar vieren we Sinterklaas met het gezin van mijn vriend en de aanhang, dit is altijd heel gezellig. We gaan dan lekker gourmetten en we geven elkaar cadeautjes. Dit jaar was mijn schoonmoeder er vroeg bij en vroeg ons zo snel mogelijk een lijstje in te leveren met spulletjes die we leuk zouden vinden! Ik ging dus op zoek naar wat kleine dingen die ik erg leuk zou vinden om te krijgen en die (redelijk) makkelijk verkrijgbaar zijn in allerlei varianten en kleuren. Zoek je dus inspiratie voor je eigen lijstje of moet je cadeautjes kopen voor anderen? Laat je inspireren!

Presents

Lees verder om te zien waar alles vandaan komt!

– Pyjamas zijn altijd goed, bij de Hema en Primark zijn leuke te koop voor weinig geld!
– Een klein tasje is altijd fijn, veel te krijgen bij Primark en H&M. Deze is van H&M en maar €10,00.
– Sjaals zijn zowat overal te koop en naar iedereens smaak te krijgen!
– Een blush in een niet te heftige perzik kleur kan voor iedereen en zorgt voor een lekker blosje, ik vind dit altijd heel leuk om te krijgen.
– Lipsticks! Je hebt er nooit genoeg van: donkerrood is erg mooi om meteen te dragen tijdens die feestdagen.
– Een geurtje: je hebt héle dure maar ook geurtjes die prima te betalen zijn, zo vind ik die van Christina Aguilera en van Guess echte aanraders.
– Een snijplank (of andere keuken accessoires die je kunt gebruiken). Deze is ook erg leuk als serveerplankje, maar €7,00 bij de Hema.
– Met chocolade zit je bij elke vrouw wel goed toch?! Mijn persoonlijke favorieten zijn die van Lindt en Tony Chocolonely (zee-zout caramel….. mmm!)
– Geurkaarsen, ALTIJD goed. Mijn favorieten zijn van Ikea, Primark en Yankee Candle.
– Mooie mokjes om je favoriete thee uit te drinken, deze is van Ikea.
– Een tijdschrift. Altijd leuk! Grazia en Linda vind ik de leukste.
– Een mooie oogschaduw van Catrice of Essence, eventueel in een palette. Er zijn zulke mooie kleurtjes te koop dat dat bijna niet mis kan gaan.


6 thoughts on “Leuke (feestdagen) cadeautips onder de €20,00

Laat je een reactie achter? :-)

