Mijn week #5

Alweer een weekje voorbij! Hartstikke snel gaat het, vooral nu ik maar 2 dagdelen les heb nu in de week en ik voor de rest zelf aan mijn proefscriptie werk, wat eigenlijk best wel goed gaat! Daarnaast was ik zoals ik al had verteld in een eerder artikel deze week 2 jaar samen met mijn vriend en we gingen lekker uiteten, ik had een stage sollicitatie, werkte en ging ook nog lekker naar Nijmegen om te shoppen en lekker een hapje te eten met mijn vriend in het weekend. Ik heb weer wat foto’s gemaakt die ik met jullie wil delen! (Volgende week mijn best doen om meer foto’s te maken!)

Dit stukje schrijf ik in de trein op weg naar huis, ik heb helaas geen wifi nu maar wel een hele fijne laptop met een accu die uren meegaat en daarnaast ook een fijn formaat heeft , dus dat is helemaal fijn! Dit gezegd hebbende, begin ik nu dan echt met mijn foto’s.. haha, kletsen, ik kan er geen genoeg van krijgen!

Image and video hosting by TinyPic

Klik hier om verder te lezen!

2 jaar samen! Deze foto is onze eerste ”echte” foto ooit gemaakt, vind mezelf niet veel veranderd in twee jaar, behalve dan dat mijn haar toen enorm lang was en nu niet meer! – Herfst! Zon, lekkere schone en koude lucht en mooie blaadjes, zo mag het voor mij altijd herfst blijven. – Heerlijke zonnetje, het leek wel golden hour, zo mooi was het buiten! Deze foto heeft ook geen filter, het zonnetje zorgde ervoor. Ook had ik hier net gehoren te kregen dat ik een afstudeerstage in de pocket heb, suuuper fijn!  – SUSHI! Bij Lounge8 in Eindhoven, echt een enorme aanrader. Een van de lekkerste sushi’s die ik heb gegeten (en dat zijn er veel inmiddels).

Image and video hosting by TinyPic
Blij dat ik weekend had na een weekje druk zijn! Hier was ik klaar om naar mijn vriend te vertrekken in mijn mooie Primark blouse, ben er super blij mee! – Maar voor ik vertrok kookte ik nog snel voor mezelf, kip met rijst en groenten zoals ik vaak eet. Lekker én gezond! – We dachten te gaan shoppen in CentrO, Oberhausen, ik ga hier regelmatig heen en ik wilde het ook eens aan mijn vriend laten zien, maar blijkbaar waren de eisen voor de milieusticker opeens veranderd en ligt CentrO nu ook opeens in het Ruhrgebied, vorige maand nog niet.. We moesten dus zo’n sticker hebben maar hadden die niet.. later kwamen we er ook nog achter dat het Allerheiligen was in Duitsland en alle winkels dus gesloten zouden zijn, pfhoeh, gelukkig zijn we er niet heengereden! We gingen lekker naar Nijmegen en hadden heerlijk weer, een lege primark en nog vele andere winkels. We zijn allebei erg goed geslaagd en een shoplog komt eraan! Daarna gingen we nog lekker bij een pizzeria pizza eten en dat was ook erg lekker en geslaagd. – Lekker bloggen in de trein: I’m lovin it.

Fijne week allemaal! X

8 thoughts on “Mijn week #5

Laat je een reactie achter? :-)

