No buy! Doe je mee?

Ik heb de afgelopen tijd erg veel gekocht (en ook best een aantal dingen gekregen) en ik wil ook vooral heel erg veel. Ik heb even genoeg van mijn even hebzucht en mijn portemonnee heeft genoeg van mijn uitgaven. Natuurlijk komen de feestdagen eraan en wil ik mijn geliefden verrassen met leuke cadeautjes waar ze ook echt wat aan hebben, daarnaast heb ik mijn geld ook gewoon nodig om gezonde boodschappen te kunnen doen (ik woon al bijna 3 jaar op mijzelf) en gezellige dingen te kunnen ondernemen met vriendinnen en mijn vriend.

Untitled

bron

Afgelopen zaterdag, 1 november, ging ik met mijn vriend naar Nijmegen om voor hem te winkelen en natuurlijk kwam ik zelf ook weer met van alles thuis wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was (Een oudroze blouse, een spijkerblouse, een nieuwe jeans, een vest, een lipstick en een bordeaux rode top: shoplog komt!) en toen baalde ik ervan dat ik mijn geld waarvoor ik zo hard werk zo snel en zonder over na te denken uitgeef.

☮✿★ BubbleGuumm ✝☯★☮
bron
Klik verder om meer te lezen!

Ik bedacht me dus om een no buy te houden voor de rest van de maand november en van 1 december t/m 20 december (21 december ga ik voor 3 dagen naar Antwerpen!) een low buy. Ik mag dus wel cadeautjes kopen voor anderen, maar in november niets voor mezelf op het gebied van fashion, beauty en interieur en ook in december wil ik daarmee nog rustig aan doen.

K

bron

Wie doet er met me mee?

13 thoughts on “No buy! Doe je mee?

  1. Ik heb in oktober al een no-buy gehouden voor kleding en dat is me gelukt! Dus in november ga ik weer lekker veel kleding shoppen haha. Wel succes met jouw no-buy!

    Like

  2. Oeh goed bezig! Hoop dat het mij ook gaat lukken zodat ik in Antwerpen lekker veel kan shoppen, in plaats van elke keer weer hier een vestje, hier een jasje, hier een topje en zo toch al mijn geld op maken haha.
    En shop ze🙂

    Like

  3. Super goed van je dat je een no-buy gaat inlassen. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te sparen laatste tijd, en koop alleen het hoognodige! Zo fijn dat je dan na een tijdje sparen en streng voor jezelf zijn lekker veel centjes hebt en daar waar iets duurs van kan kopen bijvoorbeeld. Dus eigenlijk heb ik al een soort no-buy, hihi. Maar ik wens je veel succes en sterkte haha.

    Like

  4. Ik herken het helemaal.. en wil graag meedoen!🙂 Zo heb ik gelijk weer een stok achter de deur, en mag ik weer wat creatiever aan de slag gaan in plaats van alles maar nieuw kopen.. Succes meid!

    Like

  5. Pingback: Mooi én zelfverzekerd de feestdagen in! | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

