Home: foto op hout

Ik kreeg vorige week een erg leuke mail van Webprint, er werd mij namelijk gevraagd of ik een foto product wilde uitproberen. Maar natuurlijk! Daar zeg ik zeker geen nee tegen. Ik wilde graag iets wat ik neer kon zetten dus geprinte foto’s of een album vielen al snel af en de wanddecoratie trok snel mijn aandacht, een foto op  canvas, aluminium of hout leek mij wel wat. Ik heb gekozen voor een foto op hout, zoals de titel vast en zeker al deed vermoeden. Inmiddels heb ik hem binnen en wil ik jullie er graag wat over vertellen én laten zien!

Ik koos dus voor een foto op hout. Het stijltje van mijn studentenkamer is veel wit, met een bruine nep-houten vloer en mooie en gezellige accessoires in een landelijke stijl. Ik heb bijvoorbeeld een schouw waarop ik allerlei kaarsjes en mooie decoratie heb staan. Een foto op hout leek me hier goed bij passen, en ik koos voor het formaat 20 x 20 omdat dit perfect op mijn schouw past, niet te groot en niet te klein. Ik liet mijn foto in zwart-wit afdrukken omdat ik foto’s vaak gewoon mooier vind ik zwart-wit. Ik koos een foto van mij een mijn vriend op vakantie in Alanya en ik vind hem érg leuk geworden.

Image and video hosting by TinyPic

Klik verder om meer te lezen!

Ik bestelde mijn foto op woensdag en de woensdag erop lag hij in de brievenbus, prima tijd vind ik. Wel moet je hier even rekening mee houden wanneer je een foto op hout cadeau wilt geven, op tijd bestellen dus! De service vond ik erg goed, het bestellen is een eitje en ik werd goed op de hoogte gehouden, ik kreeg zelfs een mailtje toen mijn product klaar en geprint was. De foto op hout was goed verpakt in een kartonnen ”enveloppe” en in speciaal beschermend plastic. Ook zat er een ophang systeempje bij. Gauw pakte ik hem uit en ik ben er echt erg blij mee!

Image and video hosting by TinyPic

De foto is mooi afgedrukt en door het effect op hout lijkt het net of de foto een beetje oud en pixel-achtig is. Ik vind het erg mooi en het past goed op mijn kamer! Wil je ook een mooi foto cadeau voor jezelf of een van je geliefden, dan zou ik zeker even kijken bij Webprint.
Wat vind jij er van?

Laat je een reactie achter? :-)

