Video: Shoplog Primark (en een beetje vero moda en essence)

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb de smaak van het video’s maken te pakken en toen ik had geshopt in Nijmegen nam ik me dan ook meteen voor weer een video te maken. Ik heb hem deze keer opgenomen op mijn studentenkamer, wat ik erg geslaagd vind. Ik heb hier beter licht en kan aan mijn bureau zitten wat handig werkt! Ik heb dus een aantal leuke dingen geshopt, die ik in een aantal minuutjes aan jullie laat zien in de volgende video:

Image and video hosting by TinyPic
Hier nog een detail foto van de sieraden, hier zie je ze veel beter!

Ik zou het heel leuk vinden als je je abonneert op mijn kanaal, of mijn blog volgt via bloglovin’ om zo op de hoogte te blijven van mijn nieuwe artikelen en video’s.

3 thoughts on “Video: Shoplog Primark (en een beetje vero moda en essence)

  1. Ik kan je jammer genoeg helemaal niet verstaan. Het geluid is zo stil. Zelfs met alles van mij laptop op het maximum lijkt het alsof ja aan het fluisteren bent. Jammer, want he ziet er een fijn filmpje uit. Ligt dit aan mij, of ging er iets mis bij het uploaden of filmen? Want bij andere filmpjes heb ik geen problemen!
    Je hebt wel erg leuke spulletjes geshopt!!

    Like

  2. Dankjewel voor je comment! Hij is inderdaad zachter dat mijn andere filmpjes, op mijn eigen laptop kan ik mezelf wel verstaan maar ik praat inderdaad zachtjes. Het was de eerste keer dat ik in deze setting filmde dus dankjewel voor de tip! Volgende keer dichterbij gaan zitten of harder praten๐Ÿ™‚

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

